■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
星期6* 今朝醒左同梓駿N小寶TALK電話* 好悶A" 系到玩電腦* 屋K無野食* 勁肚餓LO>/\<" 慘 !? 傾多陣* 洛左街買野食LA" 呵呵>0<" 食完野* 小寶出黎喇`` 嘰 .. 同梓駿傾* 今本KID子* HA" 系奧運果到見到肥LUN* 佢個樣吾同哂既 =.=" 洛左大興* 無LA LA話去李琳明踢波WOO* 甘咪去LO" 見到克仔* 同佢傾計" 令仔左WOO^^" 又見到TANG寶* 傾左陣" 又見到花生*波子仔*WAI仔* 無幾內" 我番屋K LU" 去BBQ* YA! 拎左梓駿件{ 嬲 } 呵* 凍死佢LU" 去到姑姐果到BBQ啦* 食左好小野* 同慧X2傾計LA" 咩都傾* 又系到影相" 都絃好玩既* 不過超級凍LO" 想死* 一覺得凍果陣* 就諗起梓駿LU" 凍LUN死佢* 哈哈XDD`` 9點幾番到 屋K啦* 打左比小寶" 聽佢講到梓駿好 似好慘甘* 甘就洛街拎件{嬲}比佢啦* 呵.. 我真系好人喇^^" 玩左陣* 幫A媽買糖水啦* 跟住番屋K" 玩電腦* 睇AK" 見到佢個POST甘講" 我又有D信佢TIM* 不過是但啦* 信吾信都系甘咖LA" 呵>0<"
吾洗番* 卡卡XDD" 今日吾洗番學* 好開心A* 琴日如梓駿傾電話* 傾到訓著左" 本來肥寶都傾* 點知!? 個LUN樣訓著左* SO.. 吾理佢LUUUU* 今日輔勁多電話打黎* 嘈Q住哂WOO" 想DIEEE`` 一早就同佢地傾電話喇* 傻的` 陪肥寶去接APPLE放學* 跟住,, 去食野* 食完野* 去搵金仔吾知做咩LA" 去左吉吉* 游左陣" 去睇梓駿番工* 好似好好玩甘" 呵呵>0<" 跟住去左金仔屋K" 過左陣* D野吾記得左* ------------------- 夜晚* AND老豆* A媽去食飯* 肚痛WOO* 想死LO=.=" 番到屋K* 悶死左.. 個個出哂街* 甘我就睇碟喇" 又系我既至愛 { STAND UP } YA! PS:: 天日貞貞同我姑姐個仔生日A* 卡XDD" 誠* 我想你信ME" OK?? 5人場* 吾該吾好再講我同警中LO* FUCK>凸<"