■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
1123* 今日無番學A* 吾舒服A" 把聲好似講吾到野甘* 跟住果D吾記得左LUU` 夜晚洛左街* 問小清借 中文書喇* 又要抄LUU* PSS: 唉* 拒離25號* 好快A" 驚=U=
11月22日* 成2日無打日記喇* 卡XDD" 吾系我吾想打* 系打吾到喳>O<" 今日吾舒服A* 就死LU>/\<" 把聲沙到抽根LO* FUCKKKK`` 講個字都好似好難甘=U=" 番學D野吾多打喇* 咪又系甘" 不過` 比人留堂LO" 話我地琴日 上英文果陣傾計WOO" 佢都傻咖* 傾計就要留" 好採馬SIR無番到MEE* 放學LUU* 同小恩走.. 打比梓駿LA" 跟住* 番屋KKK" 換33* 洛大興" 凍到P街" 食屎LA" 肥霖個柒頭* 興` 今日好慘LO" 牙寶姐*同清姐系甘串我" 無得出聲* 因為ME講吾到野* 佢地睇住黎LA" 我一好番* 就打死佢地" WA哈哈哈哈>0<" PSS: 好快25號喇* 吾知點算!? 其實個心有個答案咖 **** 不過` 我驚自己後悔喳" 好煩* HELP ME "