■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
MISSING U * 老公>3<" 今朝一早起身陪A媽番教會LA* 跟住.. 番屋K " 等小POOH出街* 去左天天打機* 老弓英成今日4點 出黎搵ME咖* 吾知佢會吾會黎哩!? 打完機LA" 去左搵牙紙* 同埋佢 個FD LA" 去左YING FUNG LA* 傾計" 笑死LU* 本來老弓話佢D FD跟住佢* 佢吾黎搵我咖* 唉" 勁UNHAPI LO" 個心系到諗* 算LA" 都估到咖喇`` 點知過左 一陣* 佢打比我" 話黎梗搵ME^^" 開心死LU* 牙紙陪ME等我老弓* 卡卡XDD" 去到吉吉搵ME老弓* 雖然同佢一齊果陣* 覺得吾知點甘* 但系我都好開心" 去左天天打機* 叫左A東同A佩黎喇" 等十年都吾到* 個P街峰* 仲造 要走吾理我TIM" 搞到我又有D想喊喇* >/\<" 好採佢都無走到姐.. 花生打黎系甘 叩我去奧運WOO* 無去到" SOR!! A東同老弓系到玩頭D玩左勁內* 我就同A佩打機LA" HAHA* 玩完就陪佢等車* 甘我就番屋K LU" 今日都幾開心LA* 不過 . . ... . PS:: 星期4* 咩都會完咖喇..唉`` ``POOH* 佩* LOVE YOU>3<"
KISS U 老公>3<" 今日我至愛既老弓B黎左TM搵ME* 好HAPI A" 今朝小寶黎左ME屋K* 跟住, 剪頭髮好好玩A* 卡XDD" 系到傾計LA" 肚仔餓* 洛街EATTING" 我"小寶"小寶牙哥"貓王"去食野LO* 等貓王果陣" 我去左奧運睇下有咩人* 見到大頭仔" 卡卡XDD.. 傾左陣* 出番去.. 去食野* 食完野喇.. 去左譚記接老弓B>3<" 啜" 佢個衰樣成個傻B甘* 都吾似16既* 同佢去左天天" 見到珊N佩都黎左* 打左陣機甘LA" 去陪佢食野" 小蚊第1次餵老弓食野喳* 嘻`` 食野果陣又見到毛仔N老MAK啵* HAHA" 點知!? 系佢個銀包到見 到D野* 好吾開心LO" 喊>/\<" 過症陣又無野喇* 點知!? 小珊睇佢個電話果陣* 我見到D相* UNHAPIIIIII>/\<" 又喊了** 無幾內番去天天LA* 比我見到果條女* 勁吾開心LO" 條女仲要打比佢WOO* 唉!? 又喊* 估吾到今日會搞成甘咖LO* 佢要走果陣* 我又喊>/\<" 吾比佢走* 喊到死甘* 夜晚比老弓BIG我訓=.=" 要我3點訓* 如果吾系天日吾搵我* SO.. 我好乖甘訓覺覺ZZZZZZZ* PS:: 小PUI* 小POOH* LOVE YOU>3<" 今日得番我1個人系到喊果陣****** 黎陪我果個系你地A" THZZZ`` 吾通同你一齊系我既錯* 第1次系1日內喊左甘多次* 好驚失去你A* 吾想再系甘* 如果你真系要比人打既* 我情願你去搵果條女喇* 不過, 如果你要搵果條女既* 吾該!! 去知前比個心理準備ME* THZ U" 就算你同左果條女一齊都好LA* 我吾會吾記得U咖>3<" _____FUNG* `` 明知性格不合* 傻的我★! 只知愛你什麼都不該理.,﹐`