■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
今日番學果D吾打LA* 都無咩突別`` 同豆2傾電話果陣* 傾左好多佢D野LA" 唉* 見到佢E+甘.. 都幾好A* `'[ 我說過要你快樂, 讓我擔當失戀的主角" ] 其實* 諗番知前果陣 .. 先知道同你1齊既時侯有幾HAPI** [ 最愛都會過去* ] 點都好LA" 就算我E+點諗* 其實都吾重要* 仲知你E+覺得開心就得LA* 系咪!?!?!?!? 知前送比你D野* 系我第1次會送野比自己條仔咖* PS:: 忘了*忘不了``
今日都系甘LA" 番學*放學`` 放學要保課WOO" 笑死左LA* 系到玩* 賣包WO" 麗2趺左洛地下TIM" 哈哈>0<" 低B咖* 跟住馬SIR一黎到" 個個抄哂乖甘* 走哂埋位喇" 4點幾走人LU* 今日LUNCH考口試* 題目:假如我有超能力``````````` 跟住* 我話如果我有既話哩!? 我會張我死左既親人變番生* 我會變D$比我DADDY,MAMMY* 我會幫D街童搵番父母" 跟住比D$同屋佢地LA* 我會張D屋村變哂做別睡" 我會盡力保持細仲禾平* 令到吾會有甘多天災LA" 張個地球變成綠化LA" 張山景果個工業區變走佢* 等我地嵯堂果陣* 可以靜D" 吾會有甘多廢氣LA" 大約系講左甘多LA*** 哈哈XDD" PS:: 今日同雞包,小清,肥寶玩 玩到喉嚨痛果陣" 突然諗起U* 記得2前你送我番屋K陣* 如果我喉嚨痛會買銀菊露比我咖* 到E+我仲好記得``````````````````