■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
今日聯歡會A* 好開心唷. .. 小恩1早就系甘打黎叫我起身LU* 不過.. 我聽吾到" 搞到成7點幾先醒.. 要你等TIM" SORR >333< 小恩" 同小恩去左等MAN&POOH* 唉.. 點知!? {佢} 同MAN佢地1咖車* 比我見到佢TIM" 爆無奈LO=.= 算* POOH同YAN吾等我地番去先" 我同MAN就企左系到* 因為吾著件[嬲] 又要收埋佢WO" 搞到個袋成個波甘>/\<" 早會完左要上去1樓* 歌唱比賽" 哈" 我1令轉面就見到佢喇=U= 聽D人唱歌LA" 第1個唱得勁好聽A* 歌唱比賽完左LU* 上番課室喇* 開始食野果D LA" MAN D 春捲" 勁好食A* ^^" 放學去左天天打機* 我"MAN"POOH"YAN" 4條友系到打機* 跟住, 我同YAN去左食野" 食完野去左吉吉* 影左D相相" 令令=333= 跟住上左我屋K" 系到傾計果D LA" 6點幾小YAN就番屋K喇" 我就同大成洛左奧運* 打左陣機* 8點幾番去同老豆&A媽食飯" 10點幾果陣" 頌洋&花生打比ME" 叫我洛去" 洛左奧運見到佢地成班人* 又話得2個" 呃MEEEE*** FUCK-0- 1點幾番左屋K LU* 死花生又吾送ME" 得頌洋送WO* 衰人=/\= PS:: 聖誕吾想得1個人=U=
番埋今日就聯歡會LU* 好野!? ^^" 系SCHOOL都系好似平時甘LA* 無咩野" 放學果陣.. 留低正天日D野食* 好好玩A" 我同MAN&YAN留左系到* 仲有其他人LA* 正果D咩咩糕" 勁想食A* 哇哈哈>0<" 跟住.. 振西都黎左* 1齊正[姐你]* 勁想食LO* 跟住同屎同花生留完堂LU" 都黎埋正野食* 我&MAN&YAN&振西" 1路包禮物.. 1路吹水* 好搞笑A" 哈哈^^ 跟住去左正[ 波羅腸仔 ] 花生同周屎系甘偷食" 哇哈哈>O<" 好好玩=U= 走人LU" 同YAN去左食野* 食完野番屋K LU" 同A媽傾左陣計* 食完飯" 同小佩洛左4B打機* 打完機搵豆豆豬" 佢地比左D佢地正既曲奇" D味幾好食既* 但系好硬LO" >卡卡卡卡< PS:: 天日聯歡會喇* 好HAPI. .