■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
今日訓到死死下甘WOO" 成1點幾先起身* 哈哈=O= BB* SORR牙. . 無陪你食早餐=/\= 跟住.. 沖涼LA* 甘就同A媽&老豆洛街食野喇* 食完野. . 老豆番屋K" 我同A媽去左{冇險樂園} 搵姑姐LA" 哈哈* 我有2個表妹都系到* 好QUITE牙佢地* 哇卡卡" 同佢地玩左1陣* 跟住`` 我就去左剪頭髮喇-0- A媽又剪WO" 跟我* 剪完番左屋K,, 沖涼&洗頭" 跟住搞左好內* 系屋K睇TV" 玩電腦" 等BB放工* 等10年=/\= 激死人LO* 今日波波頭又SD SMS比我LA" 又系到9UP* 佢真系ON99咖 . . E+好悶A" PSS:: 個頭好似都系2前令D*
平安夜=U= 今日平安夜LU" 好開心A* 卡卡. . 1點幾先訓醒* 甘就沖涼&洗頭&換3* 跟住. . A媽同ME出左去買33 LU" 卡* 買完就同埋老豆去左食飯* 甘我就出去" 去左4B搵POOH&嘉利&MAN&聲* 打左陣機LA" 甘我地幾個就出去MK喇* 好開心A" 上到車.. 系到傾計&玩LA" 出到去旺中系到睇野* 睇睇下 .. . . 同MAN&SING分開左* 跟住搵番佢地* 有班人問拎電話* 好KIND LO * 哈 . . 跟住去左EATTING* 見到10條友著PUNK* 好柒LO" =0= 食完野* 出左TST" 勁LUN多人LO* FUCK !? 系到游街甘LA* 撞到李志宏果D WOO" 哈哈=0= 跟住 .. 12點幾走人LU* 番TM" 番到TM" 去左大興諗住食野* 點知!? 超多人LO* SO .. 個個番屋K LU" 2點幾3點倒LA" 花生打黎WOO* 話佢比人打.. 等我仲信佢* 點知呃人" PS:: 雖然今個平安夜過得好普通* BUT . . 好HAPI >O<"