■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
今日成日IN HOME* 悶=U= AND MIZ MY BABE>333<" 天日BABE番半日* 好YA"
今日同POOH&嘉利&野豬去左唱K" 1早就比POOH&嘉利嘈醒左ME LU* FUCKKKK!?!? 系甘吹我快D"快D" 點知.. 我&嘉利搞掂* 牙POOH姐都未得" 比佢激死LU* 跟住.. 我陪A媽洛街" 食早餐* 佢地去左GREEN BOX先 ... 我食完野就去LU* 上到去.. 開頭`` 我地吾敢唱=U= 得POOH自己系到唱* 慢慢我地都忍吾住 ... 1齊唱LU" 系甘系到嗌>/\<" 都吾知出面聽吾聽到咖* 唱左勁內.. . 唱完K去左天天* 打機... 打左陣* 去左野豬屋K玩" 打MA雀* 又吾識打WOO" 去佢屋K果陣" 超淆* 勁LUN多9啤住哂" 超級淆LO我" 好似想食LUN左我甘WO* 系佢屋K玩.. 玩到8點幾閃水LU" 洛左4B* .......... 無幾內番HOME* 等BB放工* >333< PS:: POOH>333< DON'T UNHAPI... BB >333< SORR AR!? 無陪到U*