■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
****頭先打打下日記HAND機" SO .. POST出黎>333< PS:: <<<我&BABE <<<唱K果陣* 影個TV咖"
甘快就29號LU* 好驚A" 吾想番學唷.. 唉.. 琴日PLAY電腦* PLAY到4點幾先SLEEP* 傻咖ME.. 今朝12點幾比POOH&嘉利嘈醒左* 甘就系到TALK電話" 2點幾* 洛街同A媽食飯* 食完飯去左4B喇.. 搵2個傻婆* 點知 .. . 我最早到TIM" 激LUN死LO* 跟住就打機喇* 打左陣" 去左EATTING* 食完野又番天天* 系到玩頭D" 笑LUN死左LO* 又吾識玩WOO* 嫁車系甘左右左右甘轉.. 哈哈=0= 不過 .. 好好玩* 次次都輸=/\= 打左好內LU* 見到1個巴基斯坦人* POOH話佢叫做巴哈* 我&POOH系甘系到叫佢* 笑死 .. 佢又認WO* 傻咖.. 跟住同個巴哈傾1傾* 點知 .. 佢都吾知 POOH系邊個=.=" 無理佢* 玩摔碟LA" 毛啦啦有2個肥西黎左* 打機又吾系勁* 就咪LUN串柒柒甘LA" 成Q日啤住哂WO* 食屎!? 玩多陣* 7點幾就閃水喇^^" GO HOME* YA!? 天日去唱KKKKKKKKK =U= PS::BABE>333< SORR AR!? 琴日甘凍* 仲要你系我樓下等ME" 我又無洛黎.. 下次吾好等ME喇* GO HOME>3< ****今日我MSN有個傻佬* 比左佢個相本ME* 有LUN咖=.=" http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/wahyan2000/my_photos