■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
12月2日* 今朝雞包打左6/7次叫我起身 跟住 小恩打黎 我都醒左LA 今日諗遲到 去富來食早? 見到{吥`' 好開心A 不過好魚 食完野走果陣 又撞到阤OO 哈>V<" 想死A 番到去都系甘LA 不過 吾知點解今日成日都好開心 卡卡XDD 放學 去左5人埸LA 傾計 跟住番屋K換3 又洛番去 等貞貞黎 花生打黎叫我去搵阤O 呇P生仔系健生 系到玩左陣 貞貞到LU 開心死 我同呇n內無出街玩喇 >/<" 去左搵花生&生仔 系到傾計 毛仔都黎左 無奈中 貞貞好低b 條富爆左 正吾番 坐多陣 生仔&毛仔走LU 得番我地3個 拉左花生陪我同貞貞去食野 撞到牙迪 食完野 撞到WAI仔呇a 吨悀擖秅墿U 又撞到貓王 又撞到克仔WO 撞到勁多人 跟住去左4B搵QQ 去到撞到朱美儀 同QQ`文仔`+WAI`去左公園坐 傾計 11點幾走人LU 貞貞番屋K 打比梓駿叫奀然E 呵呵 見到肥霖 同梓駿去搵肥寶 系到玩 玩到12點番屋K PSS::今日過得好開心A
12月既第1日* 今日系12月既第1日喇* 哇卡卡" 有錢錢" 好開心A* 嘻.. 番學都系 1樣喇" PE堂果陣無拎33* 坐系到 TALK電話* AND小怡傾計>V<" 放學* 肥寶黎左* 呵呵>0<" 系5人埸坐左陣" 番屋KK * 食野.. 睇左陣TV* 洛左街" 去5人埸" 跟住去左吉吉* 買左條電話繩`` 又去左令波波" 令令=U= 跟住同老豆ANDA媽去食飯* 撞到豬仔" 又撞到頌洋* 魚><" PSS:: 誠* 我知你對ME好咖>V<"