■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
今日本來諗住出街街咖* 但系諗諗下. . 因為有D野" 令我又吾系甘想出LU" S0.. 冇出到 * 跟住.. 成日都 系甘訓覺ZZZZZ" 好似傻左甘W00 * 哈哈><" 吾比毛毛出街.. 吹咩* 系甘同A俊佢地MSN.. 悶* 又訓LA" 訓醒又同佢地傾計* 夜晚,洛街食飯**** 哩幾日.. 日日都出街食飯* A媽好懶牙.. 哈" 食完飯番去.. 又系MSN同玩CAM同A勇TALK電話" 冇幾內去左沖涼* 沖完涼比A媽訓話左一陣.. Q哥打黎HELP左我* THX.. 同佢傾左陣* 吾傾LU" 同A俊佢地一路玩CAM一路TALK電話.. 卡" 甘就玩左成晚LA* 激死ME 囉.. 個死惡人正嬲左我* 甘我就自己打機.. 吾理佢地了* 卡卡 . . E+既時間系06:12 * 幾勁A我. . 又冇訓LU* 哩幾朝早都系同何文玩CAM" 今日英該又是了.. 好LA" E+正梗面膜.. 去洗臉了.. BYE2*
琴晚同Q哥TALK電話* 跟住.. 又系傾"傾"傾" LA.. 都冇訓過覺. .幾勁A我 * 卡" 今日同左小MAN&小藝" 出街街* 開 的.. 系甘傾計計" 傾左好多野* >3<" 毛哥叫ME天日洛4B啵" 都吾知佢記吾記得LA" 撚樣* 吾知今晚幾點訓哩???? 哈哈/\/\"