Since 1-11-2007
version 3 (:
愛不夠愛你的人 才受罪.
 

 
 
 

(: Newz; ♥

2013-02-15
2012-04-07
2011-09-24
2011-08-27
07 Nov 2010

« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 220 | »

(: 2008-03-08 07:02 PM; ♥



e幾日操野操到痴曬線-3-' 5號操笛.. 7號操s010.. 8號操s0nat!na..

真系支力死.. 星期3朝早.. 超番去比esther check功課a___a'

好彩冇帶漏.. [因為通常ed日子我刀會帶漏-x-'] then去左miz p00N屋企..

個陣練得好地地架.. 練到9點就落左樓下練.. 9點半搭輕鐵去.. 搭9去到..

報左到.. 我地第10隊.. 1出去調音刀有d撞撞地.. 我1開始吹.. 震到咩甘..

d高音a冇個甘到-,- {你痴乜線ahh?!} 仲以為我地冇80分.. 點知個judge勁鬆手..

甘刀有8字頭..0rz' 同KIMKIM ge輸賭我輸左-3-' 要請佢食野-x-'

星期5朝早.. 刀冇帶漏功課xD" 我學精左-v-+ 呵呵.. 我上到第5堂就走人..

權權-u- 佢要上埋mathzzz堂先落得泥;D' 我真系好彩.. 甘我就練啦-0-

把聲難聽到.. -x- 跟住逐個練.. 權權刀落埋泥刀未到我-3-' 甘到我啦..

咪練囉-______- ' 全部音走曬-3-' 比乜賽牙.. 甘麻煩-口-' 唉..

放1unch.. wif carmen+kim.. 去左買銅鑼燒+豆腐花,, 有2樣凍野-v-+

個野飲+豆腐花.. xD' 吾怕死-,-v 食完上到去.. miz ch0i已經同佢地練緊..

愛將失寵?!xP' 最尾刀比番你[地]彈啦;D' 冇事`x) 跟住1點8到走100..

有人吾記得帶回條! -口-' 最尾咪又系可以出去唱-.-' 帶左刀廢廢地*3*

我發覺我真系好差! 完全比任何1個c0mpeT!T0r要差.. 我真系好冇用-3-'

今朝.. 練左成朝-v- 11點9番左屋企.. 增值.. 換3.. 搞到12點3先食野-x-'

用超音速食野.. 3個字k0左碗面*0* 好快;; 跟住同牙妹出去100..

去到會場早左3個字.. 跟住hea下hea下又過左.. 去到個到點名..

個條友同我講下次要帶id card-w-' 好彩佢今次比我入姐xDD' 比賽..

好多勁人-,-' e+先發覺自己好渣-.- 小學生刀勁過我/口\' 哼哼哼..

我下次玩番graded囉xD" 不過s0nat!na系我3張分紙裡面最高分個張-x-'