Since 1-11-2007
version 3 (:
愛不夠愛你的人 才受罪.
 

 
 
 

(: Newz; ♥

2013-02-15
2012-04-07
2011-09-24
2011-08-27
07 Nov 2010

« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 220 | »

(: 2008-03-04 10:17 PM; ♥



冇得上網的日子.. 好痛苦.. 囧" 冇見多日的xG*3* 超掛住你x) =P

-

03.3  wow-v- 今日做左件好偉大ge事..xD" 同carmen1齊-w-

算啦-,- 我驚比人斬-v-+ 吾講啦.. day6真系好悶下-.- 冇野講-3-

系甘先- x]

04.3  今朝又低能左-,- 又吾記得帶錢食飯-3-' 又系問媽咪借...0rz

番去啦.. 好彩今次冇上次甘吾好彩-3-' 帶齊左野xD" 旦系超想死-x-

牙死人miz lai[引用佢ge首本名句xD"]冇番泥.. 成3堂中文-3-'

好彩最尾系第1堂中文.. 跟住中史.. 跟住先默書囉*0* 吾系我想死-___-

唉/__\ 真系..第4堂刀吾系太好過-3-' eng.. 對住個個人=3=

刀吾好得去邊啦*,* 跟住IT*2.. 悶到嘔泡x___x' 我下次1定會搞得店架-3-

我真系蠢到對住本書2堂刀未識整0rz.. he1P*- 1UNch,, wif8條友.. 食m記..again=3='

我今日真系2餐m記囉-3- 無奈..-,-' 番到去..MATHZ*2.. 做數做數'N'做數;

吾錯也.. =] 放學..練歌.. -3-' 班友影乜相丫.. 搞到個個都走曬音-x-'

開聲又吾開得高-,- 超樣衰..囧" 好彩我識做-v-+ 冇唱到xDDDD"

我真系乖xP' 等佢地走曬.. 逐個唱*v* 正野.. 到時我地拉banner去..

撐盧怡穎姐姐xdddd' 1於甘話x) 星期4.. 我地要plan定啦-v-+  <奸笑中..xP

---------今次爆大獲`甘多人知ge-3-.....