Since 1-11-2007
version 3 (:
愛不夠愛你的人 才受罪.
 

 
 
 

(: Newz; ♥

2013-02-15
2012-04-07
2011-09-24
2011-08-27
07 Nov 2010

« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 220 | »

(: 2008-01-26 02:06 PM; ♥



Ju1!eT,, 令女到爆=]
R0me0,, 型牙xD"
Jui1eT同我1齊玩-v-
4枝意粉...xD"
人地小雲同R0me01齊玩..
2枝就k0左啦-x-"
anYwaY,, t0daY is fUN;]
-
今日第1站;; Ma1aYs!a=] 好好玩,,
同個[馬來西亞哥哥]玩左個game-v-..
冇經驗ge我.. 系輸ge.. xD" 玩到最尾吾識玩..
{因為我知我死梗-x-} 大叫.. 小雲快d救我-3-'
小雲1出手-v- 就輸啦xD" 吾緊要啦,, 玩下姐..
最後輸4粒姐;] 算系甘啦.. 第1次嘛-v-'
第2站;; AUsTR!a,, 個姐姐好令女*v*..
第1個game系搵個p0T,, 之後打佢1打-v-
第1r0unD,, 小雲+s00beN=]
小雲羸左,, 我同t!ffanY勁haPi*v*,,
第2r0unD,, RaYm0nD+黃智浩;]
RaYm0nD羸-v-' 因為佢1開始搵岩路xD"
之後女仔玩-3-' 第1r0unD.. esTheR+Yand!,,
EsThER羸:) 之後到我同t!ffanY-v-'
大家1齊搵到,, 1齊羸*v* 大團圓結局;]
1齊有ch0c01aTe食;; y0! =>
之後運雞蛋,, 分組-0-..
小雲+黃智浩+t!ffanY+我1組..
RaYm0nD+s00beN+EsTheR+Yand!1組..
1開始.. 小雲同RaYm0nD先.. RaYm0nD本身領先架-v-
之後s00beN接手-w-.. 可能佢太高!xD" 到我接手個陣..
刀快過佢-x-.. 諗住可以拉開距離啦.. 到t!ffanY個陣刀吾錯=)
旦系.. 最尾EsTheR超快.. 追吾到*3* 所以我地輸-v-+
吾緊要,, 玩下姐:)..
第3站GermanY,, 玩得好開心ge1站!*v*
第1個game系玩爭登仔..{即椅子是也-w-'}
玩玩下.. 愈泥愈少.. 愈泥愈少.. 5個友個陣..
己經得番s00beN,, 1個姐姐.. t!ffanY,, 我+EsTheR,,
下1個就系s00beN走-w-.. 再下1個t!ffanY..
再下1個就系我.. 就尾EsTheR羸*v* 恭喜..
之後就.. -v-+ 有d暴力xD" 事關要著曬d禦寒3..
之後用刀叉整開1個由報紙包住左ge ch0c01aTe..
我次次刀食.. -w-' 想整開佢分比人食個陣.. 督左幾廿8下刀吾爛..
-v-好搞笑t!m.. 食左2舊超大舊呢-3-.. 好甜..@v@"
之後就去左打h0ckeY,, 系CanaDa ge..
同t!ffanY分開左-^-.. 不過同EsTheR+RaYm0nD1組=]
小雲同t!ffanY1組-v-' 最尾好似系我地羸.. 好似-x-'
第4站去左Ch!na.. xD" 我地玩左吾夠5分中就閃左人100..
系個到我地囉走左1張剪紙*v* 超令.. 仲食左糖;]
Ch!na真好.. 吾洗講Engl!sh!! y0y0y0..:]
再下1站,, Ita1Y,, 超好玩的說-v- 個game超好玩-3-'
系甘ge.. 1男1女1組.. 大家要咬住{含住-3-}1枝意大利粉..
要行上行落,, 分組-v-' 我+RaYm0nD1組..
t!ffanY+小雲1組-w- 點解RaYm0nD要甘高-3-'
點解t!ffanY佢地甘勁-v-+ 佢地2個淨系斷左1枝-0-..
第2枝就成功啦.. 我地.. -v-'唉.. 第1枝就系系行上個陣整斷左..
第2枝就系因為我地上左之後斷ge-w-' 第3枝就系我地未上已經斷左..
-v-第3枝斷系因為佢就我高度低左; 我又諗住就佢高度高左-3-'
諗落刀覺得自己有d低能-v-' 就系甘.. 第4枝就成功啦-,-'
最後1站去左UK*v* y0,, 最想去ge地方=]
之後聽個姐姐介紹UK,, 之後就玩r01e p1aY*v*
r0me0=t!ffanY,, Ju1!eT=RaYm0nD,,xD"反串..
Ju1!eT好令女喔xD" 條裙超deeP,, *v*仲要戴多條囉命ge鍊..
之後仲要收花.. 讀錯對白.. 我勁笑x)..
跟手飲左杯'奶'茶同食左d薯片就走左100;]
then,, 去左ha11填問卷,, 跟住就走100,,
回程Ju1!eT又玩窗口-w-.. t!ffanY話佢同s00beN無聊-v-
番到屯門.. 送t!ffanY番屋企=] 番到屋企,, 食埋1UncH,,
就去左仁愛堂;] 還書+開會.. 1開始{主席}發嬲..
刀睇到佢地做左d咩.. 明佢點解會嬲ge..
開到4點10就散100=] theN去UA,, 睇我們這1家*3*
去到5點3.. 買6點飛-3-.. hea左8個字.. 去左買sush!食:]
YummY!!:> 睇戲睇到7點7到.. 好好睇*v* 之 後就番屋企100..
今日冇郁arT.. 死得啦..-x-'
-
某人3日大大大快樂;]