![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 琴晚為左某人的一句話... 結果成晚訓唔著.... 本來可以訓到10個鐘的... 結果只訓左3個鐘... 依家超眼訓... 覺得自己超傻.... 今日又去左睇人地XANGA.... 今朝8點玩電腦玩到10點.... 睇完某D人既XANAGA... 又覺得琴日我唔GUR 學社啦啦處係好無謂.... 覺得學社的啦啦好慘... 因為係老師俾分... 又唔關距地事... 今日我諗自己都係唔會溫書架啦.... 因為書真的是太無聊了, 而且無聊得黎又難... 我家姐話我都唔岩讀鄉中.... 我覺得距講得好似岩... 唉... 定係我跟本就唔岩讀書... 但有陣覺得讀書好開心... 好想讀書... 都唔知點算.... 唔知點解.... 今日好DOWN... 做咩都無心機... 以後也不要跟那個人傾MSN... 都是他害我無左7個鐘訓覺時間.... 又害我無曬心情... 唉.... 去訓覺先... 唔知訓唔訓得著....
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||