![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] YEAH... 終於可以休息下啦... 訓足個24個鐘先得.... 呢幾日試過得8個鐘覺訓.... 實在是太痛苦啦... 今日中史TEST左同埋LUNCH就派左啦.... DEEP 50/50 睇距一定背曬啦.... 我得43.... 好多人勁高的.... 講真的...' 不是好難的.... 因為第1次...所以老師都會手下留情的.... 不過我人比較蠢... 所以都係得43... 唉... 係呢班好難再攞到滿足感啦.... 有的只是挫折感... 仲要愈黎愈多... 黎緊派既E.P.A同中文... 將會令我愈來愈唔開心.... 唔開心這個傢伙點解會甘鍾意我? 成日跟住我.... 依家D MATHS好唔得... 唉... 今日既MATHS AR SIR好野... 竟然換左STYLE.... 黎緊既陸運會會唔會好似上次水運甘呢? 期待哦... 上maths堂果陣... 唔知發生咩事... deep同我講話adara話我得意甘上下既野啦.... 好奇怪o... 唔通距地玩緊ture or dare? 不過呢排大家真的好夠奇怪的.... 首先係李慧媚.... 距竟然話我果個女仔隻眼大....好似我甘大.... (甘即係大定唔?似我甘大即係唔大....但距又話個女仔隻眼真係好大...) 然後就係英... 距竟然話我行路斯文.... 真有夠奇怪的.... 仲有話我把聲甜.... 嘿嘿...don't play me.... 係唔係大家都玩緊ture or dare 定係係愚人節//// 好似唔係.... 依家改左日期嗎? 定係大家只係鍾意講反話....但d戲愈黎愈好呢? 搞到我亂曬... 今日上hist.... 我的戲真的有進步了.... 愈來愈[專心]上堂啦.... 連英都係甘[讚]我 d.t堂... ar sir咪要俾分既.... 我攞左個校曆表出黎... 隔離係張龍貓... 距問係咩... 跟住之後話好靚加左0.5分俾我... 呵呵.... 我既英文真係太差啦... 都唔知點算.... 今日中文堂派中史果陣... 我問常子謙幾分... 距未睇... 我就打距個頭... 仲好似整到距副眼鏡一齊打埋落去... 真係好sorry for him.... 唔知點解我成日打人... 我都唔想架.... 我要改先得.... 放學我攞左距個書包... 距好似嬲左我o.... 下次不會了... 不過距話距無嬲我wo.... 不過我以後都唔會隨便打人同搞人架啦.... 如果可以既話.... 打人盡量改.... 今日好累.... 陣間訓覺仔.... 我諗今日會多左好多人online.... 唔知玩唔玩電腦好.... 又想訓又想玩... 唉... 呢4日都唔可以同距講野lu... 不過我可以乘機忘記距.... 真係太好啦.... 我發覺左有另一個人鍾意距.... 什麼時候可以瘦到呢? 真的好唔開心....
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||