![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 距真係好衰.... 竟然成日無同我講野... 算數.... 依家好巴閉咩... 我拎得起放得低.... 今日超眼訓.... 音樂堂果陣.... 果首古琴同古爭(唔識打個爭字)既歌超勁... 仲勁過我數綿羊.... 我聽左2秒即時訓著... 但好驚老師鬧.... 於是有時睜開隻眼...有時扮曬陶醉甘.... 好不容易先聽完.... 我發現deep成日同audery嘟嘟... 通常呢個就係咩咩既開始... 唔唔...哈哈.... 講起死人deep... 又話俾我抄eng wb... 雖然我都諗住自己會做... 點知距竟然lunch前話俾我抄... lunch就攞左返距的嘟嘟屋企.... 過份.... 激死我啦... 發現depp比張軍更好打... 因為張軍會打返我... deep唔會...哈哈... 講起打... 我今日打左colly幾下細細力的... 結果距唔知做咩係甘想拉我落去.... 忽然之間我就俾colly整到撞襯我心愛的手.... 超痛.... 跟住過左幾堂諗住無野啦... 點知返屋企沖涼果陣hi到隻手... 痛到叫救命... 聽日要對colly....嘻嘻嘻.... 今日reading堂果陣.... 蔡SIR同我講:羅淑慧,你張工作紙D字好似雕花甘...仲勁過米雕....你要體諒我老人家... 我聽完覺得好好笑.... 但其實我都唔係特意整估蔡SIR架... 今日放學當值.... 忙爆... 岩岩開始勁多人... 我PARTNER黎唔到住先要整BOARD.... 嘿嘿....成10幾20個人借書....還書又成10個... 得我一個人AR陰公... 好彩有個ADMIN HELP我... 不過唔係一早就HELP...不過好THQ距... 忙之中做錯左DD野... 就係...其實係小事....如果無估錯既話.... 祝我好運..... 本身今日9點訓... 嘟嘟英同我講左距寫左日記.. 整到我依家11:00都未訓... 激氣.... 嘟嘟英.... 返去要彈多你2下手指....KIKIKIKI
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||