![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 超愛김정훈, 距今個月尾又去台灣啦.... 可惜.... 我好想換歌ar....(想換這是愛嗎?)(韓文的) 不過格或唔得ar.... so sad... 今日好似琴日一樣... 睇左好多關於김정훈既野... 距講我愛你們果陣好可愛o... 我愛김정훈絕對唔比英愛westlife既少.... 其實김정훈就係 金楨勳... 我覺得距係韓國最靚仔既.... 我瘋狂既思念,令我墮落了.... 無溫過書.... 好想學韓文呢.... 但係....唉... 好愛你呀...
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||