![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 最近我個QOOZA好似多左人上黎既... 真係太好啦^^ 琴日既中秋.... 無睇到靚月... JODY話琴日既月好靚.... 曬左...我無睇到... 不過個月一定好失望...因為距都睇唔到我...哈哈.. 大家話係唔係先... 其實只不過係個月肥左... 又點解會靚... 我肥左..又點解會仲樣衰? 真係唔明唔明... 琴日個中秋節好似好多都唔係好開心.... 我就無咩特別... 琴日同平時一樣玩電腦食野睇電視... 而且無食到月餅...(好肥而且唔好食...) 今日我好過分哦... 竟然對唔住自己.... 就係無溫書啦... 不知不覺甘由朝早玩電腦玩到依家....(5:44) 太離譜了... 我諗等所有TEST既日子都唔好返學好啦... 如果唔係結果就慘不忍睹.... 有無神仙諗住俾我3個願望ar?唉... 今晚睇<宮>既大結局... 其實結局一早就知啦... 只係想睇下我家的小勳勳(學人講架咋...係唔係好受唔住ar) 距係電視入面成日都要扮悲傷既人.... 其實距係一個好開朗既人黎架嘛... 都唔知d爛電視劇導演點做野架.... 今日有d掛住嘟嘟.... 有d想打俾距... 不過0152話我y得太明顯啦... 所以我為免嘟嘟知道我y距... 所以就唔敢打啦... 而且打去唔知講咩... 唔通問距琴日中秋開唔開心咩.... 定係問功課?但我做完啦bo... 所以根本無藉口俾我打電話俾距... 太叉叉啦... 我又繼續泥足深陷啦... 掛住掛到今朝訓唔著... 整到7點6就起左身... 係甘係度諗返琴日咩咩果陣... 整到打機又打輸左好多分...(輸左我家姐d分) 好彩我有高超既技術... 先幫距贏返黎.... 仲多過本身既...(我最棒...不是我最胖)(果日p.t.h講起呢個,死人deep係度笑我...想打距架啦...如果距仲坐係我隔離) 想溫書....又溫唔到...無端端控制唔到自己甘又掛住距... 勁白痴喎... 結果我今日最大既偉績就係掛住距啦.... 真係太嘟嘟叉啦 好想做距既眼鏡...可以貼近距...(不過甘重既眼鏡距都戴唔起) 唉.... 聽日先開始努力讀書啦... 一定要溫下書既... 唔係因為test 而係因為我甘唔多攞曬d書返黎.... 唔可以對唔住自己... 今日無見到嘟嘟英on msn 唔知距係唔係陪距表姐呢? 發現嘟嘟呢2個字都幾好用.... 又可以係老師面前講都唔驚... 頭先我個嘟嘟家姐好叉叉... 竟然話我咩咩喎.... 總之就係距岩... 不過其實係小事...哈哈 唉.. 依家無人煮飯俾我食 唔通係想我呢個大師級人馬出馬.... 無可能...因為我甘勁..邊會甘易出手(哈哈哈哈/...) 岩岩嘟嘟英打電話黎... 距真係太嘟嘟啦.... 我問距今日有無溫書... 距答我無... 呀叉都唔信啦... 於是問距:甘你做過咩黎ar今日.... 距就講啦.... 點知距係有溫書....(其實係人都知架啦) 距話甘都叫有溫書咩.... 我俾距激死.... 我諗係無人會信嘟嘟英會有一日唔溫書架lo...(除左新年同暑假) 岩岩真係好想打距ar..... 唔係唔打甘多字啦.... 去沖涼整理下準備1個鐘多d之後睇電視....
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||