![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 真係唔明... 唔通無人見到我好唔開心架咩.. 仲要鬧我... 依家想點先... 係唔係我全屋最細就蝦我先... 唔好唔記得我最大份wo.... 依家大家姐搵到野做啦... 媽自己買的菜忘記了煮又無放入雪櫃...(結果...就嘟嘟左啦) 跟住媽就鬧我了(好唔耐煩地):你羅淑慧(平時叫我衰人的)唔好以為...依家你家姐有野做...你要做多d野...(由於我媽唔係講白話...所以..) 姐有野做同我要做既野係無關係的... 因為我依家係有甘多既野做.... 我依家要返學讀足14科.... 依家與test同exam作伴... 真係唔明點解做細就要做多d野... 我已經唔夠時間用啦...(唔好講我..睇英都知啦) 仲有我細家姐仲離譜... 我同距都要洗碗..(我仲要多過距既..再加上媽又成日都幫距洗..距又成日偷懶唔洗) 距鬧我話我唔使執屋咩叉咩叉甘啦... 痴線... 我咪話自己都做唔足自己要做既野... 距話點解距要做足.... 我話距:自己都做唔足自己要做既野,又去要求一個已經做足自己要做既野既人去做其他既家務..而且距跟本睇唔到我有無做...唔知甘多野就唔好甘多野講.... 距發脾氣wo... 我都未發脾氣.... 本來諗住應承距今晚同距打波... 依家理距就傻.... 真討厭... 有陣真係唔係好想家姐搵到野做...(只係一瞬間既諗法) 如果學校有宿舍, 我一定去住.... 一個禮拜返一日屋就算啦.... 依家連無水飲都關我事.... 無開window又係我錯....落雨無關又係我錯... 無掃地拖地又係我錯.... 總之家務的事就是我的錯... 真係好嘟嘟ar....
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||