![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 今日超開心ar, 其實本人比較容易開心既..... 聽日一定唔去食飯....(講真既) 為左距,我要努力減肥la.... 哈哈...(係唔係有DD低....) 今日放學同距講左2句野, 唔知點解個心就已經好HaPpy啦 距同deep講話自己164呢... 但我都係164, 但我覺得距short過我呢.... 不過依家又好似差唔多啦^^ 放學果陣見到距... 諗住扮曬甘岩...(特登行慢d) 點知距好快... 結果追唔到距... 失望呢.... 下次努力.... 聽日又係一個好日子... 因為又見到距la....^^ (因為屎忽鬼屎屎英的要求,所以字體比較大,但我唔係自大)
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||