![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 0152你唔好唔開心la...(唔好嬲英) 今日留左係school做board... 5點仔幾先... 累累累... 由於0152忠告.... 我都係唔寫甘多果d y既野.... 今日放學自己一個人好累甘返歸.... 好掛住距呢.... 今日既便服日無咩野.... 我都係甘樣衰.. 好似仲樣衰左....= = deep個白痴話我又係著得唔知咩x.... 不過好過上年... 關距x事...我想講... 不過費是...反正坐埋今日就唔會同距一齊坐... 唔知星期一同邊個坐.... 本黎以為係同英坐... 點知唔係... 唔知會同邊個坐呢? 不過都係依家坐最尾既果d人... 今日男班長超勁呢... 我之前都無發覺... 我都好想好似距甘勁ar.... 聽日swimming gala... 鄉社仔仲有好多進步既空間... 聽日4名之內就係一定架啦.... 但唔知攞第幾... 聽日唔知可唔可以同helen仔一齊坐呢? 今日真係好累..早d訓先...
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||