![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 今日都係開心既一日, 食野果陣俾大家圍剿.... 食野整污漕左AR.... 聽日都係唔去(都唔知點解呢排會去食...) 今日攞左距既擦膠.... 距都唔自己問我攞返.... 整到要我自己攞返俾距呢.... 普通話真係全班都要唱歌... 只係遲早既問題者.... 所以我就問距諗住唱咩歌.... 距話唔知唱咩歌好.... 我問距跳唔跳理舞.... 距梗係話唔跳la... 好期待距唱咩歌... 不過唔知等到幾時... 可能到考試都未到距.... 不過都係好期待呢...>.< 今日俾距打左4下頭ar.... 好痛呢.... 不過好開心...哈哈 個死人何晉軒之前打我個頭,超過份, 我個頭係俾距打架咩...真係ar 講起距, 唉... 今日距問我隨筆黎睇... 其實我唔係好想俾距睇架呢... 不過是但la 距睇完就係度話我勁.... 其實我一d都唔勁, 我覺得距都覺得我唔勁, 不過求其講下.... 今日等英同0152... 距地真係世界大慢人.... 等到我趕唔到跟距呢.... 講起英.... 我圖書館要當放學ar... 慘... 星期一,大家得閒黎探我la.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||