![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 都唔明呀媽架... 點解距唔明我讀書真係好辛苦.... 我都明距做野辛苦啦 英...你話讀書係唔係真係好辛苦? 特別係依家讀2.D 全班最差我.... 人人都勁過我... 我好大壓力架.... 讀書就快讀到我痴線... 雖然我唔係勤力的那些... 但我也不是懶惰的那些.... 日日都唔夠訓... 有陣訓得7個鐘... 我要訓10個鐘先夠... 琴日甘難得可以休息下... 8:00訓... 結果俾人鬧.... 抽筋咩... 我先訓今日9:00多D 都係13個鐘者.... 成個禮拜甘計... 都訓少左啦... 2家姐日日星期六.日合埋都訓24個鐘有突啦.... 我只不過係一次者... 如果我智商高到150就好啦... 輕輕地讀下書就可以全級第1啦.... 我相信依家全級最高果個都最多都係得140幾... 唉.... 好想過隱居既日子... 日日種下野睇下四周風景.... 好似以前D詩人甘.... 就唔使理自己係唔係全班成績最差果個.... 仲唔使訓下覺就俾媽話.... 點解要俾我出世... 但又俾返一樣技能我... 我樣樣不精.... 范范都唔係我果范.... 有無人可以救我? 日子真的好難過... 第一次因為讀書而覺得個心好痛.... 有無人明白我既心情? 今日同李慧媚傾左最少2個鐘... 可能因為同病相憐... 算吧... 既然都係要讀書架啦... 開心D讀啦... 如果可以既話....
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||