![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 今日唔知做咩,..... 竟然心情好到爆... 周圍同人講話我心情好好叫距地打我啦... 勁白痴.... 之後距返黎... 又無理我... 於是我又去搵張軍打距啦.... 點知連張軍都唔理我呢... 真的對距好失望.... 之後心情就無甘好啦... 到左下午... 心情down曬lo 唔知點解呀.... 返上黎之後距係2.b 其實我唔係好在乎... 但大家又係甘講.... 我唔鍾意甘光明正大甘嘟嘟人架... 我鍾意係距背後靜靜甘望住距..... 知道未ar?今日叫過我嘟嘟距果d傻人....真係唔明白我 不知幾時開始覺得同距既距離愈黎愈遠.... 定係距開始避開我....都怪大家太張揚啦 最尾果3堂...好down....就快死甘既樣啦 我決定左啦.... 以後都係唔同英講甘多野上堂果陣.... 影響曬我既學業.... 我呢d乖學生黎架嘛 依家deep好衰.... 成日掛住溝女... 問距野都唔理人.... 答既又唔係標準答案... 我問距我同英邊個白痴d.... 距竟然話2個都甘白痴..... 激死我啦.... 以後唔問距野啦.... d男仔都係甘既.... 淨係識溝女..... 我發現男班長對deep好有興趣.... 所以就問男班長:你係唔係對何晉軒好有興趣? 距竟然答個串我既答案:我對你仲有興趣..... 激死我啦.... 等我聽日返去唔好理你地2個衰人先得.... 今日甘sir實在太可愛啦.... 又叫我地唔好玩距.... oh.... 心情仲係好差.... 點鬼算ar..... 唔通聽日返去要扮自閉.... 唔係掛.... 唉.... 我成日都見到距好開心.... 都唔知開心定唔開心.... 距成 日都對住其他女仔好開心甘笑..... 嘟嘟英真的很過份呢... 竟然話我似我地社既男社長,,,, 甘都算.... siu子仲要話我無男社長甘靚仔.... 我地男社長已經唔靚仔.... 仲要話我似距... 之後仲要差過距.... 唉.... 現在什麼態度? 唉呀呀.... 仲有ar.... 今日去c班打張軍.... ken係度話我肥... 我咪話距矮lo... 距竟然企係張登上面話:肥貓你好矮.... 跟住吳偉祥又係度.... 距笑我叫做肥貓.... 有咩好笑的啊? 今日真的太不開心了.... 就算距再add我,我都唔會開心返的.... 為什麼不能日日都開心呢? 唉.... 我決定以後不打人了..... 琴日7點訓到今朝6點2.... 唔知今晚會幾點訓.... 唉.... 岩岩沖完涼.... 再之前俾人鬧 我2家姐問我大家姐去邊... 我果陣岩岩俾我媽鬧完.... 心情唔好+好差=勁差.... 於是唔知點解衝口而出甘講:距可能去死.... 我媽就話我:做咩叫你家姐去死....你有咩權力....(好多好多野繼續鬧...) 由睇左一場無頭東宮鬧到我洗完碗都未鬧完....(6:42) 距話我叫姐去死.... 我根本就無.... 叫人去死果個係距.... 係距叫我去死..... 仲唔止一次.... 但點解又話我叫我姐去死.... 而且為左一句野同姐鬧左我成6個字.... 而且字字見血....不理我感受.... 我一邊洗碗一邊喊都無權力.... 而且我係關門...仲沒有喊出聲.... 但距見到我喊... 竟然話:你有咩資格喊.... 我都唔知我有咩資格.... 我諗你最想講既係我無資格做你的女兒吧..... 其實我都唔係唔明.... 我地關係本身就唔係好好.... 加上我從細就唔係你養大的.... 所以我一直都無怪你對姐好D 而且我又肥又樣衰.... 從來就無人鍾意我... 就算聽表姐講話你曾經想將我送俾人.... 但我一直都無怪你.... 可是我發現你並不是像其他人那樣講只是外表對我嚴D...實則好疼我.... 我開始嘗試去相信.... 但今日我清醒了.... 我想你真的不當我是你的女兒吧.... 算了... 我不在乎了 我不再為你哭了 但我依家每日都會叫你媽... 不叫你會講俾姑媽同表姐知... 又說我的嘟嘟叉叉了.... 雖然叫了你都唔會應我的了.... 發現眼淚也有盡頭... 哭得太多... 眼淚會失去供應.... 可是眼睛還是腫了... 本來已經夠小夠樣衰的了.... 聽日點算.... 驚嚇襯人.... 救命呀...
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||