![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 今日派中文TSET 我全班尾3名內... (中文listening本身得1分 傷心... 話曬中文曾經試過EXAM全班第一高分.... 下次要俾心機呀... 其實我今次都俾多左心機架啦... 不過人蠢無藥醫.... 科技真係唔發達... 甘都搵唔到藥醫. 聽日應該對EPA. 我聽日會超傷心... 大家要黎安慰我.... 今日俾CHRISTINE知道我之前鍾意既係邊個... 唔知應該話距聰明定係英太鈍 不過it's ok. 我相信清魚唔會講出去的... 對嗎?? 今日要乖d溫書... 因為過去左既5日... 一共打左差唔多40個鐘機... 訓左又有30幾個鐘...剩低的就是返左學同埋食飯等等.... 唔知今日溫唔溫到1個鐘i.s呢/// 我諗我得既.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||