![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 要跟自己說對不起.... 因為琴日不但11:30先起身... 而且仲打左差唔多10個鐘機... 11點左右訓左... 今朝7:00起左身... 食完野... 8:00訓返落去... 9:30起身... 繼續琴日的工作... 打到差唔多11:00 媚打電話黎... 我先知差唔多11:00 打到11:55 無打lu 今日下午就唔知啦... 岩岩去人地既xanga睇野... 去左jeffben既xanga 距一篇xanga竟然有41個comments 估唔到距甘受歡迎.... o曬lo 雖然有好多人都用xanga 但我依然鐘意用qooza 因為xanga是用英文... 睇唔明... 等我英文好d先再用xanga... 唔知點解成日都`想俾心機讀書... 但係次次都係去左打機.... 點解會甘架.... Art又未做好... 邊有甘快做得好/.... 好想miss tang 俾多D時間 今日又是一日平平無奇的打機日.. 4:27... 我又係係度打機... 本身諗住11點前溫完GEOG.. 後尾知道無可能... 所以改左12:00 之後又改左2:00 再之後改左6:00前要溫完... 點知依家都未溫過... 打機太易....溫書太難... 所以我決定今晚12:00前溫完GEOG就好了... 聽日先開始努力吧.... 今晚我可能會煮飯.... 我家姐真係有口福啦... 經過呢排既[溫書]...(其實2個禮拜合埋黎都唔夠3個鐘) 我先知道點解我會減唔到肥... 因為明日復明日... 明日何其多....
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||