| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 4 日 星期二  |
2008-03-04  |
分類: 未分類 |
金日上p.e堂,
玩籃球..
幾好玩ar
我發覺我鍾意左玩籃球-v-
eng堂畫個d唔知咩來架
勁無聊''
不過娘子超勁,佢用左手畫ar
上CL堂,換左個 老師
都唔佢係度講咩
我好掛住何寶寶\ /
上哂人時間堂'
做實驗''
放學
我係學校hei 左一陣
就走la
跟住我,connie n pauline
去左kF 買禮物俾iub,,
iub聽日生日la~
天日要去探老婆婆lor/ \
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
2008-03-03  |
分類: 未分類 |
金日上maths堂..
好辛苦ar~
全堂都係度發夢
唉''
勁多唔識lor..
再一次唉!!
到PTH個時
到我地present lu
pauline讀錯左個奧林匹克
搞到全班起哄/
我自己都有笑=]]
到左英文堂,
我唔記得左帶英文書
一定記名架啦
不過最後好彩都冇記到wo
勁lucky
放學後
我要去小提琴lu~
佢地係小食部度等我ar
好多謝佢地ar{pauline, connie n wawa}
一直陪住我,
你地都係我的超級好好朋友.......\
FoReVeR FrIeNd" |
2008 年 3 月 2 日 星期日  |
無奈''  |
分類: 未分類 |
金朝10點幾先醒''
俾牙媽.....
唉''
食埋個早餐
就陪牙媽牙fa行街'
去左深水埗 xD''
勁無聊
牙fa買左對波鞋
我都買左/ \
5係好令
唉'
行到差5多4點
跟住搭車番屋企Lu
突然去左睇魚個blog
好好睇ar~
雖然同佢唔係好熟
但係佢寫左一句
好有意思..
係:人生雖然有好多唔開心既事
與其唔開心,不如開開咁去過/
好啦!我試下去做la
其實我真係好想識王愛娛架
但係可惜冇咁既機會.....
唉........
真慘ar
嗚嗚 xDD'' |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|