| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
| 哭了''xD |
分類: 未分類 |
金日係復活節的第一日ar,
幾悶下=]]
10點幾先起身.....
食完早餐,
玩左一陣,
牙媽叫我做功課,
係咁e做左小小,
之後係咁煲劇......
好慘架/
講話一對男女拍拖,好開心架....
可惜個個男仔有cancer>
就呃個個女仔,話唔鍾意佢,
其實個個男仔超鍾意佢......
佢真係好偉大牙'xd
直到有一日,個個女仔先知道,
其實個個男仔係呃佢架,
點知個個男仔只得三個月命炸,
最後,個個男仔死左啦T_T
我哭左tim....
請珍惜每一次戀愛既機會!!!-v-
|
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 放假la>> |
分類: 未分類 |
金日係最後一日番學lu,
我一定要專心d牙!!!>
金日有2堂maths牙,
我唔覺得太悶,
雖然功課好多牙=]]
上I.H堂,以為有quiz tim,
好彩冇......
嚇死,
小息落左去食野,
上P.T.H,
到牙lun同何耀西報告,佢地d普通話實左太勁la,
搞到俾miss wong 罵,
唉''
中文堂,做練習牙,
上reading堂,
超悶''
吾想睇書lor~
上H.E堂,
做袋牙....
幾難下,
要做好多野,
唔想做//
放學去左C.L度做功課,
食完野就走lu,
金日都算ok啦.......
希望我可以有一個難忘同開心既假期la=[[
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| 超魚'' |
分類: 未分類 |
金日柒頭飛係咁俾miss ng 串-w-
哂左勁多時間lor.......
金日到我同polly報告music la,
超魚牙=]]
polly開唔到個咪,
搞左3次都係唔得''
最後用佢把聲講,
勁細聲牙-3-
吾知點解金日勁專心咁上maths堂,,,
一有咩唔明就問啊sir\ /
之後就上副校堂,
冇咩野發生....
金日要上週會ar,
不過金次冇咁悶la\\
係做mini drama,
幾好睇,笑到我肚痛,
最後係信社win左,
我吾係咁同意,佢地唔係做得好好炸,
文社演得好好wo,
唉''
都唔知個評判點俾分架>>
金日超早走牙,
4點幾就走lu~
我要睇醫生牙.....
病左''...
冇啦*
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|