♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 3
累積人氣: 3682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


等待__'' 分類: 未分類

近排 

好多Project  要做

搞到我好煩呀

2堂Maths

令我身心疲累  十分難明''

最討厭Maths''<<

lunch 個陣

明明講緊第2樣

某某人

又話我

點解d男仔  咁中意講人+玩人架

我知佢地都係講笑者

但係  吾好玩得咁過份

我會嬲架''

HE堂 又係咁.....

成堂都係聽Miss 鍾  講廢話__

好想訓覺呢\/

之後

放學  有人話今日有欠交+欠帶

要留係課室見Miss 張''

好彩

金日我冇欠野者

幸運<<''

不過

要練Music個Project

排劇.......

聽日就到我地啦''

有d驚*

希望可以做到最好啦!`

 

 

 



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


在晴朗的天空下'' 分類: 未分類

金日真係我第一次  咁早番到去

超悶'xDD

有IS tesT   琴日溫到12點幾

好多野溫呀''<<

記吾入腦  我討厭自己咁冇用架

討厭________''

EnG堂  派卷  成績差左  不過都合格

我會接受現實  傷心冇人會知道   欲哭無淚*

上Music堂  Creative performance

下堂先到我地  吾知呢d係咪叫幸運呢!?

討厭Maths  好多吾識`

上鄧副校堂  永遠都係最開心既''

Lunchtime  努力[ 作戰 ]-->溫書''

上完中文堂之後  知道自己時日冇多啦  有d驚

開考lu___

一開始    我都識  不過  到左最後就開始吾識啦

考完   用腦過度  不知點解   對眼好痛呀''

之後 Miss Cheung    同我地傾計......

心入面   又諗左好多野''

覺得   好奇怪  近排   成日諗野

充滿疑問  誰來解答!?

近排  好中意  聽d勵志既歌 

例如:::在晴朗的天空下,,陽光總在風雨後.....

可能  我已經諗通左掛_____

我吾會再為你而傷心架啦-w-''

面對住你   有d不知所措.......

忘記 你吧﹏

讓我的煩惱  隨風漂散吧<<''

 



2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


明年今日'' 分類: 未分類

今日勁早番到去''

不過點都快吾過 臭東><''

之後就上堂啦'<<

冇咩特別....

放學

又係俾人玩''=]

之後 去左學小提琴

D fd話要溫書

冇等到我,,,,,

由於時候既問題

金日打住咁多先\ /

 

[ 聽日要Swimming,中屎''tesT ]

好了__'''''

要溫書啦.....

努力呀!`