金日真係我第一次 咁早番到去
超悶'xDD
有IS tesT 琴日溫到12點幾
好多野溫呀''<<
記吾入腦 我討厭自己咁冇用架
討厭________''
EnG堂 派卷 成績差左 不過都合格
我會接受現實 傷心冇人會知道 欲哭無淚*
上Music堂 Creative performance
下堂先到我地 吾知呢d係咪叫幸運呢!?
討厭Maths 好多吾識`
上鄧副校堂 永遠都係最開心既''
Lunchtime 努力[ 作戰 ]-->溫書''
上完中文堂之後 知道自己時日冇多啦 有d驚
開考lu___
一開始 我都識 不過 到左最後就開始吾識啦
考完 用腦過度 不知點解 對眼好痛呀''
之後 Miss Cheung 同我地傾計......
心入面 又諗左好多野''
覺得 好奇怪 近排 成日諗野
充滿疑問 誰來解答!?
近排 好中意 聽d勵志既歌
例如:::在晴朗的天空下,,陽光總在風雨後.....
可能 我已經諗通左掛_____
我吾會再為你而傷心架啦-w-''
面對住你 有d不知所措.......
忘記 你吧﹏
讓我的煩惱 隨風漂散吧<<''
|