今日番到去 吾使Moring Assembly''
不過要玩埋個D無聊既遊戲___IQ題比賽
我地班都ok啦`比上次差左`xD
跟住 就上堂啦...
lunchtime個陣時 個d男仔係咁係度玩pauline
講佢同呀麟個d野 柒飛又張呀麟冷杉掉去pauline度
又整佢個頭 超慘lor>>
諗住行過去 叫pauline番過來
點知佢地又講埋我同黃xx個d野
唉!佢地真係超級無聊-________-
仲話我鍾意某某人Tim......
柒飛想借我個本中文書抄功課 我吾肯
佢就搶左去 臭東又抄埋一份'orz
上中文堂 勁冇mood''
全堂係度訓話 鬧我地d成績吾好
叫我地努力d* 之類個d野=]
Gap堂 入hall
睇辯論比賽 我地間學校攞左第2名
有d悶 個d題目勁難
睇完就番去班房lu~
執野 準備放學
要去補習 補到5點30分
食埋野 就閃啦`
愛你 不是因為你的美而已
|