♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 12
累積人氣: 3691
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


討厭` 分類: 未分類

今日有d吾係好開心*

上va堂  做拼貼畫   整得好柒aR....

上Maths堂 俾人罰企 超無奈lor`

我以後都吾同呀東傾計啦'xD

唉!!!

上IH堂 Group work 我個組有黃xx

肥莛同黎嘉俊 又係度亂咁講  =]

講左我吾llike佢啦  佢地又吾信-w-

我係絕對吾會like佢架  大家吾好誤會呀''

之後個d堂 都冇咩野啦

上scJ堂  做實驗個陣 死人DarkneSS fouR

勁低能 我攞住個Beaker 有d污水

撞埋黎  搞到倒寫左d

真係吾想同佢一起坐呀-v-

放學lu  pauline做值日生

原本同歐陞x  佢吾得行

變左係darkness four   

Pauline係咁叫我吾好俾佢做   但我吾可以咁做架*

最後 都係同佢一起做 佢做得勁慢

Pauline睇吾過眼  就幫佢做埋

柒飛 alwAys搞住佢

叫臭東寫手冊  寫完之後 Terry又問我借黎抄

寫完 之後仲要飛過黎Tim-_________-

之後 諗住走啦` 仲要去HE攞埋芒果布丁

番到屋企 俾呀媽試下

佢話都ok  不過酸左d wo>>

希望下次可以整得好d啦!!~

 

討厭你對我忽冷忽熱.....

 

 

 

 



2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


一個美麗的誤會>> 分類: 未分類

今日番到去  吾使Moring Assembly''

不過要玩埋個D無聊既遊戲___IQ題比賽

我地班都ok啦`比上次差左`xD

跟住  就上堂啦...

lunchtime個陣時 個d男仔係咁係度玩pauline

講佢同呀麟個d野  柒飛又張呀麟冷杉掉去pauline度

又整佢個頭  超慘lor>>

諗住行過去   叫pauline番過來

點知佢地又講埋我同黃xx個d野

唉!佢地真係超級無聊-________-

仲話我鍾意某某人Tim......

柒飛想借我個本中文書抄功課  我吾肯

佢就搶左去 臭東又抄埋一份'orz

上中文堂 勁冇mood''

全堂係度訓話 鬧我地d成績吾好

叫我地努力d* 之類個d野=]

Gap堂  入hall

睇辯論比賽  我地間學校攞左第2名

有d悶  個d題目勁難

睇完就番去班房lu~

執野  準備放學

要去補習  補到5點30分

食埋野 就閃啦`

 

愛你  不是因為你的美而已

 

 



2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


對你太好`怎會累透﹏ 分類: 未分類

今日番到去  狂抄功課=______=

好多野未做''   做到我死死下

中文堂 要TesT啵

好難呀=]

今日   有d吾開心呀

但係又吾知點解-w-

之後個d堂都 冇咩野

無聊.........地度過

IH堂  派卷

好低分下  俾我預期低左d

吾過40分啊  T_T

上Reading堂  何耀東係咁係度

講埋d吾正常既野= =''

嘈住哂

放學 去左小提琴班

D fRiEnD去哂choiR

叫佢地等埋我先走''

學完lu 佢地要我彈俾佢地聽....

彈左小小 就吾想彈lu

食埋野 就走la`~

聽日上 星期五既堂

冇得上PE堂  上arT堂*

 

害怕完全淡出  我對你的那份愛`