♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 1
累積人氣: 3680
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


執著*]] 分類: 未分類

天氣不錯',,,[ 熱+曬 ' ]

完左MORNING ASSEMBLY之後'[

拍照呢']

POLLYNG好搞笑'哈'^^]

扮大陸人既口音'-3-

影完就拿拿臨換番PE杉'}

要做工作人員*]]]

未夠鐘'[

睇排球比賽 {1B對1A }

好激烈+好精彩',,,

未睇完就要走LA']

勁想繼續睇埋落去呀':;

君慧同埋TERRY打波好勁'xD

雖然最後都係輸左'=]

不過    佢地都打得好好呀'/|

講番水上嘉年華先*

我要做計時員"

不過    吾係計我地自己班',,,

嘩!!! 超曬'-v-

企左一陣我已經支持吾住啦'[

但是'[}

我都要繼續做好呢個工作';;:

最後1B攞左第3名']

完左都未走得住WO`

仲要補課呀'=]]

        一直等待          

LUNCH*

食M記   但等左好耐ar先黎

食左一陣']

全校停電   吾使補課'*v*

好似太早番屋企'{{

所以同PAULIN落左KF'[]

行行下']

見到魚同馬翠怡TIM'

諗起係洗手間執到魚既梳!`

即刻還俾番佢先' ::::::::

行左一陣就走LU']

因為    今日真係好累呀-v-'

       打住咁多先*       

 

 

 



2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


年年有今日*]] 分類: 未分類

轉眼間*]

距離暑假既日子已經好近LA;]

今日係活動日',,,

而今日既活動係班際競技'[

起初*]

以為D遊戲好無聊'|\

點知都幾好玩架!`

第1個係玩挾腳;:;

挾到好痛呀-w-'{ t0nG inG }

然而'{]

我地冇WIN到'[ 都玩得好開心'^^]

印象最深刻ge=]

當然係玩絕啤牌啦'

勁無奈aR'= =

估吾到我竟然玩得不錯'>3<

係FINAL個陣'[

我地女仔可以絕到1張牌,,,,,

但係D男仔就..........'

經過我地艱辛既努力'<

{ 最係總WINNER係1B 呀!!!~ }

個陣時我都呆左'=)

不過都真係好好HAPPY'^^']

證明我地既努力係冇白費到*v*

番番班房'[

冇野做,,,睇左一陣排球*

之後都係度hea'-v-

班男仔又係度玩掟PAPER';:

掟到我WA']

POLLYNG仲係我張枱度寫某某人'}

唉']被人冤枉既感覺一D都吾好受'[}

聽日係水上嘉年華']

我吾使SWIMMING呀'*]]

不過要做工作人員',,,

仲有....仲有.....

-

聽日要班排個班人要加油呀']

1B係最勁既!!!!

 

 

 

 



2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


THINKinG P0sitivE*]] 分類: 未分類

今日番到去']

成班男仔係我張枱度傾計']

無理到佢地'::;

我去左PALIN個度傾計'}

傾傾下'

臭東同柒飛叫左我睇我張枱'[[

都吾知睇咩!?佢地係咁笑']

之後問番臭東發生咩事'

原來TERRY 滴左D 口水係我張枱個度'3>

勁無奈= ='

不過我諗佢應該都係冇心既'

-

LUNCH'<

有得出去食'超,正'^^]

同CONNIE,WINNIE,企鵝一起食呀'[

都幾開心架'*

聽左2個無聊既講座'

冇聽到佢講野'傾計中'哈']

覺得時間過得真係好慢呀'-v-

一直等待 [ WAITING ']

終於講完啦']

仲未走得呀' 開班會WO']

傾關於班會活動'[[

好似去燒烤呀`

都好既' 幾次都搞吾成|\

希望今次真係搞得成啦!^^

 

||` 期望愈大  未必會失望愈大* ||