| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
| 執著*]] |
分類: 未分類 |
天氣不錯',,,[ 熱+曬 ' ]
完左MORNING ASSEMBLY之後'[
拍照呢']
POLLYNG好搞笑'哈'^^]
扮大陸人既口音'-3-
影完就拿拿臨換番PE杉'}
要做工作人員*]]]
未夠鐘'[
睇排球比賽 {1B對1A }
好激烈+好精彩',,,
未睇完就要走LA']
勁想繼續睇埋落去呀':;
君慧同埋TERRY打波好勁'xD
雖然最後都係輸左'=]
不過 佢地都打得好好呀'/|
講番水上嘉年華先*
我要做計時員"
不過 吾係計我地自己班',,,
嘩!!! 超曬'-v-
企左一陣我已經支持吾住啦'[
但是'[}
我都要繼續做好呢個工作';;:
最後1B攞左第3名']
完左都未走得住WO`
仲要補課呀'=]]
一直等待
LUNCH*
食M記 但等左好耐ar先黎
食左一陣']
全校停電 吾使補課'*v*
好似太早番屋企'{{
所以同PAULIN落左KF'[]
行行下']
見到魚同馬翠怡TIM'
諗起係洗手間執到魚既梳!`
即刻還俾番佢先' ::::::::
行左一陣就走LU']
因為 今日真係好累呀-v-'
打住咁多先*
|
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
| 年年有今日*]] |
分類: 未分類 |
轉眼間*]
距離暑假既日子已經好近LA;]
今日係活動日',,,
而今日既活動係班際競技'[
起初*]
以為D遊戲好無聊'|\
點知都幾好玩架!`
第1個係玩挾腳;:;
挾到好痛呀-w-'{ t0nG inG }
然而'{]
我地冇WIN到'[ 都玩得好開心'^^]
印象最深刻ge=]
當然係玩絕啤牌啦'
勁無奈aR'= =
估吾到我竟然玩得不錯'>3<
係FINAL個陣'[
我地女仔可以絕到1張牌,,,,,
但係D男仔就..........'
經過我地艱辛既努力'<
{ 最係總WINNER係1B 呀!!!~ }
個陣時我都呆左'=)
不過都真係好好HAPPY'^^']
證明我地既努力係冇白費到*v*
番番班房'[
冇野做,,,睇左一陣排球*
之後都係度hea'-v-
班男仔又係度玩掟PAPER';:
掟到我WA']
POLLYNG仲係我張枱度寫某某人'}
唉']被人冤枉既感覺一D都吾好受'[}
聽日係水上嘉年華']
我吾使SWIMMING呀'*]]
不過要做工作人員',,,
仲有....仲有.....
-
聽日要班排個班人要加油呀']
1B係最勁既!!!!
|
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| THINKinG P0sitivE*]] |
分類: 未分類 |
今日番到去']
成班男仔係我張枱度傾計']
無理到佢地'::;
我去左PALIN個度傾計'}
傾傾下'
臭東同柒飛叫左我睇我張枱'[[
都吾知睇咩!?佢地係咁笑']
之後問番臭東發生咩事'
原來TERRY 滴左D 口水係我張枱個度'3>
勁無奈= ='
不過我諗佢應該都係冇心既'
-
LUNCH'<
有得出去食'超,正'^^]
同CONNIE,WINNIE,企鵝一起食呀'[
都幾開心架'*
聽左2個無聊既講座'
冇聽到佢講野'傾計中'哈']
覺得時間過得真係好慢呀'-v-
一直等待 [ WAITING ']
終於講完啦']
仲未走得呀' 開班會WO']
傾關於班會活動'[[
好似去燒烤呀`
都好既' 幾次都搞吾成|\
希望今次真係搞得成啦!^^
||` 期望愈大 未必會失望愈大* ||
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 37 | »
|