|
總有離別的一天....
我們要緊記過往既美好的日子*
-
經過琴日既最後一日']
我知道中一既生活已經結束左啦*]
不過']
我都有D吾捨得既'<3
話哂係中一既生活都有好多好美好既回憶']
有D係開心既 有D係嬲既 ,,,
總之有好多好多啦!]
最吾捨得既係我要同D好朋友分開啦-w-'
BEST fD 子:::
Paulin,Carman,企鵝,Winnie,,,,
仲有好多講吾哂']
男仔都有既:常蕤,Benjamin(只係朋友ONLY),呀東,飛哥,
TERRY(吾知算吾算呢!?),衰人+玩我(呀麟)等等啦.....
係呢一年入面 我得到既吾只係知識']
而係友誼同埋回憶啦'^^]
我升左2D班 知道左既時候呆左']
吾知點解吾想入哩班'xD]
可能我仲掛住1B掛']
不過好彩仲有BIE&Tiffany*]
我寧願吾升班好過= ='
不過我都知係冇可能架啦']
成績差左']
俾呀媽鬧 { 一早遇左 冇咩FEEL }
希望F.2會好D啦'<]
最後']
我係永遠吾會忘記1B既開心同埋吾開心既回憶架!!!*
各位努力啦 ADD OIL'^^]
|