♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 3
累積人氣: 3708
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


離別 SAY gOODbYe*]] 分類: 未分類

   總有離別的一天....   

我們要緊記過往既美好的日子*

-

經過琴日既最後一日']

我知道中一既生活已經結束左啦*]

不過']

我都有D吾捨得既'<3

話哂係中一既生活都有好多好美好既回憶']

有D係開心既  有D係嬲既 ,,,

總之有好多好多啦!]

最吾捨得既係我要同D好朋友分開啦-w-'

BEST fD 子:::

Paulin,Carman,企鵝,Winnie,,,,

仲有好多講吾哂']

男仔都有既:常蕤,Benjamin(只係朋友ONLY),呀東,飛哥,

TERRY(吾知算吾算呢!?),衰人+玩我(呀麟)等等啦.....

係呢一年入面  我得到既吾只係知識']

而係友誼同埋回憶啦'^^]

我升左2D班  知道左既時候呆左']

吾知點解吾想入哩班'xD]

可能我仲掛住1B掛']

不過好彩仲有BIE&Tiffany*]

我寧願吾升班好過= ='

不過我都知係冇可能架啦']

成績差左']

俾呀媽鬧 { 一早遇左  冇咩FEEL }

希望F.2會好D啦'<]

最後']

我係永遠吾會忘記1B既開心同埋吾開心既回憶架!!!*

各位努力啦 ADD OIL'^^]

 

 

 



2008 年 7 月 10 日  星期四   雨天


i alwaYs bE wiTh y0u*]] 分類: 未分類

今日早左起身*

望住個天成日都係落雨']

我已經知道可以去到旅行既機會愈黎愈小*]]

話者哩D係天意']

既然個天吾想我地去到'[

我都會接受'<]

係哩個時候']

東打左俾我同我講取消左']

仲叫我打俾其他人同佢地講']]

我都有照做呢']

話冇吾開心就係假既'-]

吾多吾小都有D失望既>3'

之後']

就成日留係屋企']

唉'] 勁悶''-v-

今次真係體會到希望愈大 失望愈大']

都係吾好再諗LU']

聽日']

派成績表LA']

我認今次我真係退步左好多']

不過都應該升到班既'!^^]

然而']

我只能面對現實'<]

無論我幾吾開心都改變吾到哩個事實']

希望大家都可以升到F.2啦!!'^^]

吾知旅行有冇得補番呢!?']

有就好LA']

今日係咁多啦!`

 

 

 



2008 年 7 月 9 日  星期三   時晴時雨


可以對我好一點嗎!?'] 分類: 未分類

好幾日冇打LU']

吾想打同埋懶得打';:

但依家又打左'<3

發覺自己有D傻傻地*

講番今日先啦,,,

MISS冼入左黎派IS功課呀'==

已經有3本架啦']

仲要派IS,,,,

又要入HALL啦']

第1個係頒獎呀=]]]    

係咁拍手']  

   拍到隻手都紅哂'-v- 

悶到嘔電WO*

好彩有人同我傾計'^^]

第2個係MS.葉榮休大會'{]

有D無聊LA']

有幾PART都幾感動'xD

雖然  我冇俾佢教過'}

對佢既認識都好小']

所以冇咩感覺  話吾捨得'<]

聽老師講對佢既評價* 

睇到佢D Old相'[

無話可說     O哂,,,']

最後唱左首歌叫{ 祝福 "}

幾耐下架啦`

不過我好似吾知係邊度聽過']

之後']

完左 走得LU']

-

聽日去珀麗灣玩番一日'{]

係成班去呀*

聽日一於盡情咁玩'^^]

       期待InG''      

大家聽日記住準時到呀!`

 

p.s. 請大家吾好再誤會我中意XXX啦!!!]

更加吾好幫我改其他名*