| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| FaLL tO Piece '] |
分類: 未分類 |
金日'
又落雨LU'
不過吾係好大3<'
心情如天氣'}
一樣都係吾太好`
近來接2連3 '
都發生左一D好吾開心既事.......
不過'
都係吾提啦=]
上va堂'{
整拼貼'<
唯一'
一次咁有興趣上堂架-v-
上IH堂']
我差D訓著左= ='
LUNCH'{{
無聊咁去左支持3C,,,
之後'
個D堂都冇咩野;
上SCJ堂']
paulin問我同吾同佢番主恩'
絕對吳想;;;
我話吾去'
果然'
佢即刻嬲左我LU'
冇理到佢'
放學'
留左係班房一陣'
之後 就落左翁右>'
食D野'
走LU'
就黎考試LA'}
各位'
要為我們的試後活動而努力^^
-
琦琦 我支持你呀!`
吾好為失去既而哭ar']
要笑'
要勇敢面對'{
SUPPORT U 4 EvER
|
| 對望'< |
分類: 未分類 |
計計下'
我都有成5日冇打到BloG LU']
近來'
真係好忙下;
又要做功課 又要做PROJ,,,
-
講番琴日啦
琴日去左游水 有;;我,COnnie,Paulin
朝頭早 8點30'
出去'<
游游下'
有個男人 走左埋黎'
吾知佢想點'
原來;
佢話我地游水果陣有D錯'
佢真係好好人;
琴日'
真係學左好多野呀']
我地游到11點幾就走LU"
諗住去左kF食M記'
好正^^
之後就走左LU'
-
講番金日啦'
金日冇咩特別']
LUNCH'{
去左支持瑾姐;
玩急口令,,,
攞左個氣球'<
勁無奈:;
ReadinG堂']
被柒麟玩+踏我隻腳'}}
好痛呀>3<'
-
吳該你地吾好再講我同黃歷健啦'
好煩ar'
我講多次::;
我吾中意佢呀!!!><'
聽日係我既生日,,,
預祝自己:;
生日快樂^^
希望聽日會過得開心D啦'<
|
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
| RaInInG DaY''} |
分類: 未分類 |
金日 又落雨啦
仲要好涷 + 要游水
不過落到水就好暖^____^
差吾到番到班房個陣
突然有種不祥預感>3<''
果然'
有D男仔講我壞話= ='
Eng
要ORAL考試
都OK"<
LUNCH
發生左D好吾開心既事><'
不過吾係關於我既
個女仔仲哭TIM"]
個一刻 好想走埋去安慰下佢
諗諗下:;
都係俾佢自己冷靜下LA'
中文堂"]
MISS CHEUNG又係度訓話
之後教左一陣書
SCJ'
不太愉快"}}
放學
大部分女仔去哂CHOIR
第一次覺得個班房咁靜'
哩段時間 '
吾係維持得好耐'
因為有幾個男仔係度嘈,,,,
發覺冇朋友係身邊既時間'
好寂寞呀{LONELY}'
呀bie清完潔之後'
我同佢就走啦......'
估吾到CHOIR要練到7點幾']
真辛苦!'
-
話咁快就到6月啦
者係距離考試既時間
愈黎愈小*
要開始溫書LU}"
希望金次可以考好D啦'
努力!`
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 37 | »
|