♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 5
累積人氣: 3701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 30 日  星期五   驟雨


FaLL tO Piece '] 分類: 未分類

金日'

又落雨LU'

不過吾係好大3<'

心情如天氣'}

一樣都係吾太好`

近來接2連3 '

都發生左一D好吾開心既事.......

不過'

都係吾提啦=]

 

上va堂'{

整拼貼'<

唯一'

一次咁有興趣上堂架-v-

上IH堂']

我差D訓著左= ='

LUNCH'{{

無聊咁去左支持3C,,,

之後'

個D堂都冇咩野;

上SCJ堂']

paulin問我同吾同佢番主恩'

絕對吳想;;;

我話吾去'

果然'

佢即刻嬲左我LU'

冇理到佢'

放學'

留左係班房一陣'

之後 就落左翁右>'

食D野'

走LU'

就黎考試LA'}

各位'

要為我們的試後活動而努力^^

-

琦琦  我支持你呀!`

吾好為失去既而哭ar']

要笑' 

要勇敢面對'{

 

SUPPORT U 4 EvER

 



2008 年 5 月 26 日  星期一   時晴時雨


對望'< 分類: 未分類

計計下'

我都有成5日冇打到BloG LU']

近來'

真係好忙下;

又要做功課 又要做PROJ,,,

-

講番琴日啦

琴日去左游水 有;;我,COnnie,Paulin

朝頭早 8點30'

出去'<

游游下'

有個男人 走左埋黎'

吾知佢想點'

原來;

佢話我地游水果陣有D錯'

佢真係好好人;

琴日'

真係學左好多野呀']

我地游到11點幾就走LU"

諗住去左kF食M記'

好正^^

之後就走左LU'

-

講番金日啦'

金日冇咩特別']

LUNCH'{

去左支持瑾姐;

玩急口令,,,

攞左個氣球'<

勁無奈:;

ReadinG堂']

被柒麟玩+踏我隻腳'}}

好痛呀>3<'

-

吳該你地吾好再講我同黃歷健啦'

好煩ar'

我講多次::;

我吾中意佢呀!!!><'

 

聽日係我既生日,,,

預祝自己:;

生日快樂^^

希望聽日會過得開心D啦'<

 

 



2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


RaInInG DaY''} 分類: 未分類

金日  又落雨啦

仲要好涷 + 要游水

不過落到水就好暖^____^

差吾到番到班房個陣

突然有種不祥預感>3<''

果然'

有D男仔講我壞話= ='

Eng

要ORAL考試

都OK"<

LUNCH

發生左D好吾開心既事><'

不過吾係關於我既

個女仔仲哭TIM"]

個一刻  好想走埋去安慰下佢

諗諗下:;

都係俾佢自己冷靜下LA'

中文堂"]

MISS CHEUNG又係度訓話

之後教左一陣書

SCJ'

不太愉快"}}

放學

大部分女仔去哂CHOIR

第一次覺得個班房咁靜'

哩段時間 '

吾係維持得好耐'

因為有幾個男仔係度嘈,,,,

發覺冇朋友係身邊既時間'

好寂寞呀{LONELY}'

呀bie清完潔之後'

我同佢就走啦......'

估吾到CHOIR要練到7點幾']

真辛苦!'

-

話咁快就到6月啦

者係距離考試既時間 

愈黎愈小*

要開始溫書LU}"

希望金次可以考好D啦'

 

努力!`