| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 16 日 星期一  |
| 考試中'] |
分類: 未分類 |
我好耐冇打到BloG"
對不起']
不過' 考試啦____
見到大家'
都為住自己既目標而努力!^^
我又點會吾努力呢!?
已經開始考試幾日啦,,,,
暫時'
只有MATHS既分數知道左'
其實都不過不失'
可惜'
比以前差左;:
自問都盡左力'}
-
期望快D考完個考試'>3<
係剩餘既科目加油啦'
吾打咁多啦'
要溫書啦'[
{後日考中屎啦}
大家要努力啊!*v*
吾好令自己後悔 '}}
1B加油'<
|
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
| 越長大越孤單'] |
分類: 未分類 |
金日']
同嘉嘉一起番學'
原來大家都係游水DQ左><'
番到去
馬翠怡同魚問我個副粉紅色既眼鏡'
係咪呀BIE既;;:
之後'}
問左
原來吾係呀>3<'
跟住'
俾番馬翠怡LU'
金日'{{
依然都係冇MORNING ASSEMBLY'
心情 好似輕鬆哂咁*v*
上最後一堂德育堂LA'
好吾捨得 鄧副校 既生動教學'<
希望鄧副校下年都教我地就好LA'xD
上週會'[[
聽一個幫助建校既分享,,,
好眼訓= ='
好多人都訓著左-w-'
好想笑'^^
原來訐多中國既學校好簡陋架'
覺得自己好幸福TIM'
-
放學']
去左HE室整袋';
好搞笑,,,,
走人LU'{
最後
送一隻歌大家聽啦'
好有意思架'^^!]
陽光雨
曲:陳光榮
詞:馮曦妤
編:陳光榮
監:陳光榮
Woo…
風雨總會停 亂世變太平
有我共你一起見證
都不緊要 跌碰總少不了
要看開些少
不快要大叫 樂共苦差很少
扭轉兩者只需數秒
* 新聞 又報導誰輕生 誰沒信心
困境之中鬥爭
若放棄當個人 真的太笨
怎可作不必要犧牲
走得過癮 剩低幾個傷心
如若你肯 似金剛般變身
面對滿天責任 打不死摔不跌踩不沉 重拾你身份 *
Woo…
風雨總會停 亂世變太平
擔心太多影響緻興
Repeat *
Woo…
風雨總會停 亂世變太平
有我共你一起見證
Woo…
This is noting strange
I can spread my wings…for you
|
| 瞬間'] |
分類: 未分類 |
金日'
經常祈禱'<
因為']
金日要游水考試>3<'
番到去'
一直都冇笑過']
第1次完全吾敢跳水:;;
終於'
跳左落去LU'
但一D都吾好'<
應該DQ架啦!`
雖然'
最後 我都係俾人DQ左'
但我一D都冇吾開心到^^'
因為'
我終於肯嘗試跳落去啦'{{
然而'}
我已經盡左我最大既努力啦!`
加上']
我已經踏出左成功既第1步*v*
失敗' 又如何!?
我不會再害怕受傷了'
我要堅強 我要勇敢面對
就算既難 我都要克服佢;
係金個暑假'
我要學識游水^^'
金日有人整襯呀'
希望佢地快D好番啦=]]]
吾知點解'
覺得D日子過得好快ar']
好似轉眼間就過左一個月啦>3<'
-
LUCH'}
無聊地過'
冇咩心情上堂LA;[
點算!?
-
放學'
原來要考普通話WO'{
完全吾知'
不過'
我都會盡力去考,,,
自問覺得不錯;^^
要活得精彩'<<
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 37 | »
|