♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 0
累積人氣: 3678
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


SPORTS DAY'/<] 分類: 未分類

今日約左嘉嘉,carman&paulin一起去青衣運動場'-3-

一路行一路傾'-v-

見到常同學同黃生'xD

原先以為見吾到佢地架' 點知俾常同學發現左TIM'=]

好失敗'><

入到去  勁曬LO'=3=

paulin同carman都換左文社杉陪我'正'!xP

同何耀西&柒飛一起坐'.3.

好Gag呀!!`

又玩T&D   知到左柒飛既秘密'*V*

放心啦  我吾會講出去架'>3

諗住去標槍',,,,

點知佢話跑左100M先'-W-

第7都OK既'=]

番番去標槍   佢話玩到FINAL'-3-

吾使玩'XDD

柒飛話有野同我講, 扮哂野又吾講'@@

原來佢想講關於某人既野'-口-

又扮哂淆''-V-

食LUNCH, 搵埋呀BIE*

去M記食'-[]-

排左勁耐LO  人地食完我地先開始食'-w-

何耀西俾柒飛遺棄左'@v@

陳樂怡好心俾佢搭枱'=]

''我地好似7個陌生人咁''-柒飛講既'[

勁快食完就走'>3<

出到去我仲以為常同學佢地走左TIM',,,

見到佢地'-_-

常同學俾人襲擊  好彩我幫左佢'xDD

晏晝吾使玩'+____+

勁無聊咁過左幾粒中'=3=[悶死左'}

之後千人操'><熱死人'-v-

D汗係咁留'@@

對吾住呀paulin,我以後吾會再講ge啦!'=]

跑步 柒飛係咁叫我跑快D'-w-

練左1次又吾得'-]

再黎過't^t

練到5點幾先放人走'-33333-

同paulin,carman係青衣城度HEA`]]

去左冒險樂園’<3

又見到常同學佢地係度玩籃球機'-V-

佢地應該見吾到我地既'Xd

之後就走左LU'-v-

-----------------------------------

聽日要擲鐵餅呀'-3-

 



2008 年 9 月 27 日  星期六   時晴時雨


LOST"/<] 分類: 未分類

今朝好早就起左身<3*

去左跑環村'-V-

之後發生左一件超黑仔既事'{不想講'><}

吾知係咪好耐都未跑過,,,'跑完番黎超累'-3-

差D暈埋'-口-

嘉嘉就好吾舒服,,,'[[希望佢冇事啦`]]

之後抖左好耐'=3=

係咪都要多謝會長既一張tempo"!??

諗住走架啦  不想練啦啦隊'-w-

可惜我最後都走吾甩   練到11點幾wa'=]

天呀!"[

仲要做埋D低能既動作'@@

練埋就即走人',,,]

番家   食左D野就訓左2粒中'=v=

好正!!!''~

聽日   同嘉嘉去練跑'>3<

happY'*v*

------------------------------------

講番琴日既野啦*

上中文堂   終於調位啦'-333-

我勁開心LO'-V-

原來佢係向左移  者係我坐中間個行'=]

都係第2個位{SOPHIA個位"}

都OK既"!]

我隔離既同學係胡希俊'=3=

起埋正常d啦'Xp

佢MATHS又勁  應該可以教下我既'-W-

女仔係KIMMI同吳麗晶*

後面同前面既男仔係梁生同馮同學*

馮同學好搞笑  不過佢成日大叫'-V-

坐係佢既斜前面好辛苦'Xd

不過都好過之前果個位啦'-3-

放學諗住做CL'[

點知班房果個俾人霸住左'><

落去CL ROOM又吾開'.___.

5點幾佢先開'=]

拿拿臨做埋佢就閃人啦<3`

---------------------------------

星期一SPORT DAY',,[

GOOD LUCK!'`

 

P,S PAULIN 吾好再吾開心啦'-3- 我SUP你'XD

 

 



2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


YOU ARE THE ONE`[[ 分類: 未分類

今朝吾使早會'=] 正!`

第1,2堂就係上老馮堂'-3-

超吾想一早就見到佢的說!`

之後佢講埋一大堆野,咁就冇左一堂'-口-

CCK串佢俾人罸,,抵佢死''-v-

IH堂最平凡`[ 直落2堂 ]

MATHS同SCJ都冇野發生'xP

ENG堂'=]

仲以為要默書TIM,,,去ORAL見FLORA']

班男仔超興奮!'-.-]

玩急口令  幾好玩'xD

上MUSIC堂`{ HATE!!}

唱佢作既歌,,,,']

真係吾好彩  超黑仔  俾佢叫到去唱'>3<

都話左吾唱架啦!-w-

仲要迫我  又話要扣我2分't^t

咪唱LO  又吾俾歌詞我'!!><

點唱呀!? -[]-

你記得者吾等於我都記得架ma'=3=

好嬲LO'=]

唱完即刻走人'-w-

上CL堂']

勁多吾識,,,搵人教下我啦'<3

放學差D吾見左本DICT BOOK'><

好彩KIMMi幫我搵番'^^ THX!`

拿拿臨做埋清潔就落左CL ROOM'*]]

做左小小佢就趕我地走啦'-V-

要溫書啦,,聽日有quiz {{ENG'"}

講住咁多先!"

BYE'=]