| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| SPORTS DAY'/<] |
分類: 未分類 |
今日約左嘉嘉,carman&paulin一起去青衣運動場'-3-
一路行一路傾'-v-
見到常同學同黃生'xD
原先以為見吾到佢地架' 點知俾常同學發現左TIM'=]
好失敗'><
入到去 勁曬LO'=3=
paulin同carman都換左文社杉陪我'正'!xP
同何耀西&柒飛一起坐'.3.
好Gag呀!!`
又玩T&D 知到左柒飛既秘密'*V*
放心啦 我吾會講出去架'>3
諗住去標槍',,,,
點知佢話跑左100M先'-W-
第7都OK既'=]
番番去標槍 佢話玩到FINAL'-3-
吾使玩'XDD
柒飛話有野同我講, 扮哂野又吾講'@@
原來佢想講關於某人既野'-口-
又扮哂淆''-V-
食LUNCH, 搵埋呀BIE*
去M記食'-[]-
排左勁耐LO 人地食完我地先開始食'-w-
何耀西俾柒飛遺棄左'@v@
陳樂怡好心俾佢搭枱'=]
''我地好似7個陌生人咁''-柒飛講既'[
勁快食完就走'>3<
出到去我仲以為常同學佢地走左TIM',,,
見到佢地'-_-
常同學俾人襲擊 好彩我幫左佢'xDD
晏晝吾使玩'+____+
勁無聊咁過左幾粒中'=3=[悶死左'}
之後千人操'><熱死人'-v-
D汗係咁留'@@
對吾住呀paulin,我以後吾會再講ge啦!'=]
跑步 柒飛係咁叫我跑快D'-w-
練左1次又吾得'-]
再黎過't^t
練到5點幾先放人走'-33333-
同paulin,carman係青衣城度HEA`]]
去左冒險樂園’<3
又見到常同學佢地係度玩籃球機'-V-
佢地應該見吾到我地既'Xd
之後就走左LU'-v-
-----------------------------------
聽日要擲鐵餅呀'-3-
|
| LOST"/<] |
分類: 未分類 |
今朝好早就起左身<3*
去左跑環村'-V-
之後發生左一件超黑仔既事'{不想講'><}
吾知係咪好耐都未跑過,,,'跑完番黎超累'-3-
差D暈埋'-口-
嘉嘉就好吾舒服,,,'[[希望佢冇事啦`]]
之後抖左好耐'=3=
係咪都要多謝會長既一張tempo"!??
諗住走架啦 不想練啦啦隊'-w-
可惜我最後都走吾甩 練到11點幾wa'=]
天呀!"[
仲要做埋D低能既動作'@@
練埋就即走人',,,]
番家 食左D野就訓左2粒中'=v=
好正!!!''~
聽日 同嘉嘉去練跑'>3<
happY'*v*
------------------------------------
講番琴日既野啦*
上中文堂 終於調位啦'-333-
我勁開心LO'-V-
原來佢係向左移 者係我坐中間個行'=]
都係第2個位{SOPHIA個位"}
都OK既"!]
我隔離既同學係胡希俊'=3=
起埋正常d啦'Xp
佢MATHS又勁 應該可以教下我既'-W-
女仔係KIMMI同吳麗晶*
後面同前面既男仔係梁生同馮同學*
馮同學好搞笑 不過佢成日大叫'-V-
坐係佢既斜前面好辛苦'Xd
不過都好過之前果個位啦'-3-
放學諗住做CL'[
點知班房果個俾人霸住左'><
落去CL ROOM又吾開'.___.
5點幾佢先開'=]
拿拿臨做埋佢就閃人啦<3`
---------------------------------
星期一SPORT DAY',,[
GOOD LUCK!'`
P,S PAULIN 吾好再吾開心啦'-3- 我SUP你'XD
|
2008 年 9 月 25 日 星期四  |
| YOU ARE THE ONE`[[ |
分類: 未分類 |
今朝吾使早會'=] 正!`
第1,2堂就係上老馮堂'-3-
超吾想一早就見到佢的說!`
之後佢講埋一大堆野,咁就冇左一堂'-口-
CCK串佢俾人罸,,抵佢死''-v-
IH堂最平凡`[ 直落2堂 ]
MATHS同SCJ都冇野發生'xP
ENG堂'=]
仲以為要默書TIM,,,去ORAL見FLORA']
班男仔超興奮!'-.-]
玩急口令 幾好玩'xD
上MUSIC堂`{ HATE!!}
唱佢作既歌,,,,']
真係吾好彩 超黑仔 俾佢叫到去唱'>3<
都話左吾唱架啦!-w-
仲要迫我 又話要扣我2分't^t
咪唱LO 又吾俾歌詞我'!!><
點唱呀!? -[]-
你記得者吾等於我都記得架ma'=3=
好嬲LO'=]
唱完即刻走人'-w-
上CL堂']
勁多吾識,,,搵人教下我啦'<3
放學差D吾見左本DICT BOOK'><
好彩KIMMi幫我搵番'^^ THX!`
拿拿臨做埋清潔就落左CL ROOM'*]]
做左小小佢就趕我地走啦'-V-
要溫書啦,,聽日有quiz {{ENG'"}
講住咁多先!"
BYE'=]
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 37 | »
|