♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 0
累積人氣: 3673
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


STAY WITH YOU!"] 分類: 未分類

今日終於打qooza啦'!=]

無驚無險又過左一個禮拜'-3-

講下呢個禮拜做左D咩啦:::::::

1/9

開學' GaG王做左我地既班主任 {陳超 1}

無奈InG'-_______-

搞埋D野',,,入HALL聽野'=3=

2/9

又係入HALL'-v-

聽左2個幾鐘,,,,悶到死'=]

之後就係個個社員大會`-3-

文社  今年係女仔做社長*v*都幾令女'<3

之後就話咩做啦啦隊!?

我同呀BIE都呆哂'= =

之後佢話只要做10月吾知幾多號個個啦啦隊'/]

佢係咁同F.1講野'=]

完全都冇理過我地既存在'orz

好彩佢都有放我地走'-3-

3/9

上堂LA']

D堂好鬼悶呀'-w-

上IH個時,,MS話要分組4個人一組 {2男2女"}

我同SOPHIA一組'-]

死得!仲要搵2個男仔'-3-

吾知搵邊個好!?

之後SOPHIA話梁柏軒係全班最好既男仔WO']

我都好認同架!'=3=

入HALL諗住梁柏軒會坐係我後面'>3<

想問下佢有冇組*

點知吳係` 問佢話冇組,叫佢入我地個組"

佢原先吾肯....'

番到課室佢話同我地一組'=3=

有D意外'-.-

不過都要多謝嘉嘉'^^

放學無聊'-3-

見到有人打排球']

就去睇WIF 敏姐,梁柏軒同埋一個F.1仔!`

訓練有D吾係咁好睇*

傾計' 梁柏軒係咁叫果個F.1仔參加哩樣個樣'><

傾到5點準時走人',,,,

4/9

講早會遲左放'=3= 超熱!!']

頭2堂上MS溤堂'-v-

無奈',,,,,,

D人係咁串佢'orz

有個調班生黎左' { 好似係2C黎既 }

之後都係上堂上堂'-3-

MUSIC見到MS NG= =''

吾想見到佢'-w-

放學去左睇BATMINTON選拔*

好睇好睇'!!!

果個F.1仔超勁'-] 都係令仔黎架'^^

見到呀BIE,,,佢話上去睇啦啦隊訓練'/]

當然係支持文社啦'-3-

點知吾俾睇WO'=]

落番去睇BATMINTON',,,,

睇左一陣就走左LU`

5/9

今日突然間落雨!'正,吾使早會'-3-

之後上悶悶的堂'-v- 差D訓著''

上SCJ堂'

KAKA坐我隔鄰'=]

上上下堂' 我同KAKA都覺得D時間好快過'-v-

諗番起以前上MS冼既堂'=3=唉!~

今日要英文QUIZ'<3

錯左幾個'-] 成績都OK架'!

之後放學被SOPHIA拉左去幫MS手'>3<

執ERS既FILE'=]

拎上去2D  擺底就走人*

 

呢個禮拜都幾多HW做'-v-

都過得幾充實架'!<3

 

 

 

 



2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


BACK TO SCHOOL'/] 分類: 未分類

仲有吾夠1日就要番學la'-3-

想係番學之前打番篇先'-v-

今日依然都係"功課中"渡過',,,,

仲差MATHS'=]

不過岩岩好做完LU'<3

成個人都鬆哂'!!=3=

可能因為之前真係好驚做吾哂'-3-

從聽日開始就要過F.2既生活啦'=)

吾知會點呢!?

希望可以識番D朋友LA']

同埋可以開開心心咁過啦'>3<

今日打住咁多先la!`

 

*BE HAPPY EVERY DAY*