| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 7 日 星期日  |
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
| STAY WITH YOU!"] |
分類: 未分類 |
今日終於打qooza啦'!=]
無驚無險又過左一個禮拜'-3-
講下呢個禮拜做左D咩啦:::::::
1/9
開學' GaG王做左我地既班主任 {陳超 1}
無奈InG'-_______-
搞埋D野',,,入HALL聽野'=3=
2/9
又係入HALL'-v-
聽左2個幾鐘,,,,悶到死'=]
之後就係個個社員大會`-3-
文社 今年係女仔做社長*v*都幾令女'<3
之後就話咩做啦啦隊!?
我同呀BIE都呆哂'= =
之後佢話只要做10月吾知幾多號個個啦啦隊'/]
佢係咁同F.1講野'=]
完全都冇理過我地既存在'orz
好彩佢都有放我地走'-3-
3/9
上堂LA']
D堂好鬼悶呀'-w-
上IH個時,,MS話要分組4個人一組 {2男2女"}
我同SOPHIA一組'-]
死得!仲要搵2個男仔'-3-
吾知搵邊個好!?
之後SOPHIA話梁柏軒係全班最好既男仔WO']
我都好認同架!'=3=
入HALL諗住梁柏軒會坐係我後面'>3<
想問下佢有冇組*
點知吳係` 問佢話冇組,叫佢入我地個組"
佢原先吾肯....'
番到課室佢話同我地一組'=3=
有D意外'-.-
不過都要多謝嘉嘉'^^
放學無聊'-3-
見到有人打排球']
就去睇WIF 敏姐,梁柏軒同埋一個F.1仔!`
訓練有D吾係咁好睇*
傾計' 梁柏軒係咁叫果個F.1仔參加哩樣個樣'><
傾到5點準時走人',,,,
4/9
講早會遲左放'=3= 超熱!!']
頭2堂上MS溤堂'-v-
無奈',,,,,,
D人係咁串佢'orz
有個調班生黎左' { 好似係2C黎既 }
之後都係上堂上堂'-3-
MUSIC見到MS NG= =''
吾想見到佢'-w-
放學去左睇BATMINTON選拔*
好睇好睇'!!!
果個F.1仔超勁'-] 都係令仔黎架'^^
見到呀BIE,,,佢話上去睇啦啦隊訓練'/]
當然係支持文社啦'-3-
點知吾俾睇WO'=]
落番去睇BATMINTON',,,,
睇左一陣就走左LU`
5/9
今日突然間落雨!'正,吾使早會'-3-
之後上悶悶的堂'-v- 差D訓著''
上SCJ堂'
KAKA坐我隔鄰'=]
上上下堂' 我同KAKA都覺得D時間好快過'-v-
諗番起以前上MS冼既堂'=3=唉!~
今日要英文QUIZ'<3
錯左幾個'-] 成績都OK架'!
之後放學被SOPHIA拉左去幫MS手'>3<
執ERS既FILE'=]
拎上去2D 擺底就走人*
呢個禮拜都幾多HW做'-v-
都過得幾充實架'!<3
|
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
| BACK TO SCHOOL'/] |
分類: 未分類 |
仲有吾夠1日就要番學la'-3-
想係番學之前打番篇先'-v-
今日依然都係"功課中"渡過',,,,
仲差MATHS'=]
不過岩岩好做完LU'<3
成個人都鬆哂'!!=3=
可能因為之前真係好驚做吾哂'-3-
從聽日開始就要過F.2既生活啦'=)
吾知會點呢!?
希望可以識番D朋友LA']
同埋可以開開心心咁過啦'>3<
今日打住咁多先la!`
*BE HAPPY EVERY DAY*
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 37 | »
|