♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 4
累積人氣: 3709
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


THINK OF YOU'!] 分類: 未分類

今日好無聊咁過'= =

好努力咁  做功課'-3-

bECAusE我真係仲有好多功課未做喔'!<3

原先吾想做哩個問卷',,,

bUT俾面常同學'=]

 

1: 傳給你的人是誰? 常同學*

 2: /她是你的寶貝嗎? SURE NO LA'-.-

 3: 認識他/她多久? 差吳吾多一年掛*

 4: 他/她正,醜還是帥? 普通la,,,'

 5: 對他/她說一句說話; 冇野想同佢講'>3

 

  ( ) 麻吉
1 :
說出你最好的朋友;1.PAULIN 2.CARMAN 3.呀B!E 4.琦琦 5.娘子 6.企鵝

 2 :你的寶貝很多嗎? 吾知wo'-3-
3 :
你朋友有同性戀嗎? 吾知呀'-.-
4 :
會不會討厭同性戀? 睇下點啦!`
5 :
會喜歡上好朋友嗎? 吾知'=]

 感情
1 :
你現在有情人嗎? 冇'>3<

2 :覺得最浪漫既地方; 吾知'= =
3 :
你曾經吻過情人嗎? NO'=]
4 :
對情人說過的說話; @_@'

 ( ) 雜七雜八
1 :
最愛的節目; 搞笑既*

 2 : 你會同朋友爭一個男孩嘛; 吾會掛'-,-
3 : msn
; 想要既就問我攞啦*
4: 
最愛誰; *MY BEST FD 子*
5:
你是男的; NO'-,-
6 : 有老公嗎; NO''

 7 : 有老婆嗎; NO"

 8 : 天塌了怎麼辦; 搵人幫我頂住'-3-
9 :
戀愛感覺好嗎; 好掛*
10 :
鞋子穿幾號; @@"
11 :最愛的明星;
M2M,,,等等啦*
12 :
最愛的場所; 好多....*

 13 :喜歡哪個牌子的什麼東西; NIKE掛*
14 :
肯德基爺爺幾多歲; 吾知' 大過我啦-v-`

 15 :喜歡菜市場嗎; NO
16 : 最想跟誰逛街; FD 子
17:
跟誰拍貼紙相;  FD 子

 18: 推薦一個逛街去處; 想去邊咪去邊LO'>3

 19: 你現在幾歲阿 ; 13
20:
現在幾點
; 23:33p.m
21: 想睡嗎; 勁想*-.-

22:
聽日見到邊個; 屋企人*
23:
會不會討厭傳給你問卷的人; 吾會啦*
24:
這個問卷很多嗎; 都OK啦!'-3-
25:
有咩願望; 快D做哂D功課!'=]

 26: 中學想讀邊間; LSKC
27:
有沒有暗戀對象; NO'

28:
會聽你說心事的(baby)是誰; 吾知*
29:
支持你的(baby)是誰; 吾知*
30:
你認識的人中、誰最正; 娘子掛*
31: 你認識的人中、誰最美; 呀B!E*

 32: 喜歡哪一個地方; 靜既地方'-3-

1傳給10個人
2
照內心想法打
3
要通知被點既人
4 被點到唔可以唔做,否則今生今世孤獨終老!

1)PAULIN
2)CARMAN
3)呀B!E

4)娘子
5)染飛
6)TERRY

7)琦琦
8)企鵝
9)魚
10)幸怡

你覺得1如何; 令女同對朋友都OK好*
你覺得2如何; 超好人呢',,,

 你覺得3如何; 令女+可愛"!
你覺得4如何; 當然係令女啦!*

 你覺得5如何; 好玩得掛'>3
你覺得6如何; 都算OK好人既' 排球勁'-3-

 你覺得7如何; 好好人呢*
你覺得8如何; 叻女*

 你覺得9如何; 對人超好呢'!^^
你覺得10如何; 令女*

 

 



2008 年 8 月 12 日  星期二   雨天


得到的比失去的多*__ 分類: 未分類

依家係凌晨2點幾'*

從未試過咁LATE先黎打BloG架'!

bEcaUse我訓吾著''-.-

發覺哩個暑假都幾悶下家v v

今日有D義工打黎*

話9月7日要去做義工',,,,,

於是  我就好無奈咁話去啦'.3.

早排']

去左游水  超正呢'*v*

發覺我好似中意左游水呢-,- '

依排就俾一大班既''功課''煩緊'<3

個D  MATHS超難!!'-3-

睇極都睇吾明呀 !=}   好嬲WA'=3=

之前''

我做果個實驗蛋*

原本   { 好好地架! }

點知最後都係冇左'@@

白費心機'-,-

講住咁多先la'!

哈'beCaUse我要訓LU' >3}

BYE'=]

 

 

 

要忘記''你'' 真係好難呀!!'}

每當我都要忘記你既時候  偏偏你的樣子又浮現係我既腦海中

明知不能愛上你  但又堅持

到底我想點!?

 



2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


我可以為你做什麼!?'] 分類: 未分類

早上得我一個係屋企']

悶爆'=3=

呀媽同呀妹出左街*

家姐去左動漫  原先我都想去',,,

諗諗下'<]

我對漫畫都冇咩興趣'<3

之後']

就係屋企開部電腦作埋篇文*]

作左小小就出左去';]

要參加果個義工訓練WO'=]

好彩有CARMAN陪',,,

原本Paulin都去 BUT她HOME有事'-3-

一開始'.....

玩埋D好高智既遊戲'=3=]

之後見到有個OK令既令仔!`]

跟住*

講下關於佢地中心既野'-.-

勁無聊  差D訓著左'-3-

食所謂既''茶點''=]

完左個活動都差吾多5點LA']

遲D可能要去買旗呀'>3<

CARMAN叫我陪佢抽YES卡*]

佢話要抽到軒仔WO';]

點知真係俾佢抽到'!![}

而我抽到炎呀輪,周柏豪果D........

之後就走LU'!]

---------------------------------

個篇文終於作完LA"!*v*

 

{THE END }