♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 6
累積人氣: 3711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


失去自我';] 分類: 未分類

呢幾日都冇打到BLoG'=3=

係我冇心情打*

加上真係好悶,,,,悶,,,,

今日上左呀魚個BLOG先知我俾佢TAG左'- _-

之後就當然做啦!!!`

 

----------------------------------------------------------------------------

TAG BY 魚魚
1.大名:  劉萃欣"
2.生日:  5月27號
3.星座: 雙子座
4.喜歡夏天嗎:   0k啦<3`
5.請用一句話來形容夏天: 熱,,,

6.最喜歡在夏天做甚麼:  食雪糕'*v* 游水
7.目前有喜歡的人嗎:  冇aR'= =
8.打算跟他告白嗎: -______-
9.對於自殺有什麼看法:  一樣都係死.'
10.喜歡芒果還是西瓜:  當然係西瓜啦-3-
11.喜歡冰淇淋還是冰棒:  TWO OF THEM`
12.想養寵物嗎:   吾想= ="
13.對於玩水的遊樂園看法是什麼:  正同好玩xD'
14.會怕鬼月在游泳時被水鬼抓走嗎:  未驚過=3=
15.相信阿飄(鬼)嗎:   吾信
16.相信神嗎:   都ok信啦
17.喜歡玩水嗎:超喜歡!^^
18.對你來說鬼門開是真的還是假的:假掛....
19.如果遇到阿飄(不懂的看15題)會想跟他做朋友嗎:  絕對吾會=]
20.對於日本的夏日廟會你會希望台灣也辦嗎:  冇意見'
21.喜歡和服嗎:  嗯,0k啦
22.最想去哪個國家遊學:   好多都想去*巴黎 .意大利.日本
23.最近有在收集什麼嗎:   冇呀= =
24.對你來說什麼是唯一:   自己{MYSELF}'
25.學過游泳嗎:   有,,,BUT好差'>3
26.敢去河邊游泳嗎:   吾敢'xD

27.現在最想對誰說話:  家姐
28.最喜愛的歌是:   好多首*
29.什麼時候想交男朋友:  都係隨緣啦-_-

30.最想見到誰:   吾知呀-]
31.喜歡煙火嗎:  超鍾意!!
32.喜歡冷氣嗎:   勁鍾意!`
33.有過敏嗎:   冇-3-
34.有時候會不會討厭男生/(女生):   男仔'xD
35.如果可以實現一個願望,那你希望實現什麼:    暫時冇咩想實現';]

36.有支持過籃球或棒球嗎:   冇呀'
37.有喜歡的偶像嗎:    暫時冇-_-`
38.希望變成誰:    做返自己就得la'
39:夏天想去海邊玩嗎: 都想既'3)
40.看了那麼多溺水的案例,會不會怕怕的:   小小啦-3-`
41.喜歡看電視 還是玩電腦:    電腦掛'- -
42.想要冷死還是熱死:    凍死!`
43.敢吃曼陀珠配可樂嗎:    絕對吾敢'.3.
43.喜歡肯德基還是麥當勞:   當然係麥當勞la'^^ 

44.喝過最好喝的奶茶是哪一家:   M記掛xD
45.喜歡老鼠(寵物鼠):  55'都ok啦
46.支持星光幫嗎/誰:   吾知邊個黎-3-
47.現在最想揍哪個人:  冇呀@_@
48.如果被打100下可以不用寫問卷你要嗎:    吾要'=]

49.想對這份問卷說些什麼:   冇aR!}
50.喜歡這份問卷嗎:    OK啦'!

★【點人囉】
1.魚
2.幸怡
3.呀b!e
4.CARMAN
5.Pauline
6.柒飛
7.terry
8.常同學
9.忠哥
10.企鵝


 

以上俾我點左既人可以吳洗做-3-



2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


{{刻骨銘心*}} 分類: 未分類

今日 " 

去左科學館*]

都不錯喔'*v* HAppY吖^^']

約左CArman同POLLY!!`

仲有,,POLLY既堂妹TIM'}}

原本以為佢好煩=3=']

不過都OK既  幾岩傾既'/]

一入到去';]

都幾多人排隊架!'<]

等左好耐先買到飛-v-''

等到悶悶地    都係傾計啦']

冇入到最新個個 { 運動競技場 }

講Carman同周生D野*]]

都幾好笑'哈^^]

之後行行下見到D熟人,,,

原來係{ 驚青,忠,李志明,Benjamin同林僑 }

驚青講左好多野,不過我都聽吾到<3']

無理到佢地,閃人= =']

繼續去睇野*/]

冇去幾年LU' 依然有咁多野睇]

玩左好多野'^^}}

行左幾粒鐘  超累喔'-w-

有D肚餓  去左食M記-]

食完就去左MK既朗豪坊行下LA']

行左都OK耐架'<]

傾左好多心事呀  好正=]

不過開心既時刻真係過得好快aR:)

要走LU'[

LATER 仲要做義工TIM']

雖然有D吾想';]

不過可以見到CARMAN同POLLY'*v*]

 

 

{ 講住咁多先啦!!~ }



2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


記憶*/] 分類: 未分類

俾呀B!E點左名/]

當然做啦'^^]

-

請先打出10位朋友仔既名::
1*\]] CARMAN

2*\]]PAlIn
3*\]] 魚
4*\]] 琦琦

5*\]] 常同學
6*\]] 飛哥
7*\]] terry
8*\]] 娘子
9*\]] 呀bie
10*\]] 企鵝
 

 

 

 

恭喜 , 你地比我tag , 要做呢份問卷喇=)

-*個人資料`;
1-
你叫咩名
? :: ShIrleY*
2-
幾多歲
? :: 13
3-
讀邊間學校
? :: LsKc
4-
住邊區
? :: 葵青
5-
男定女
? :: 女

 

 

 

家庭篇`;
6-
屋企有咩人
? :: 老豆,,呀媽,,家姐,,細妹
7-
同邊個關係最好
? :: 無1個 -v-
8-
係咪成日同父母嘈 ? :: 有時啦*

 9-有冇同兄弟姐妹打過交 ? :: 當然有啦..<3
10-
中吾中意屋企 ? OK啦= ="

 -*學校篇`;
11-
有冇成日吾交功課
? :: 一時時,,,
12-
同同學仔關係好吾好
? ::  ok啦=]
13-
有冇串過老師
? :: 當然冇啦xD 吾夠膽...
14-
係咪成日比人記缺點
? :: 冇呀
15-
有冇帶電話番學 ? :: 一時時*

-*愛情篇`;
16-
而家有冇拍拖
? :: 無呀=3='
17-
有冇試過表白
? :: 無
18-
拍過幾多次拖
? :: 0次
19-
有冇玩弄感情 ? :: 無

20-
有冇為愛介手 ? :: 傻既,,,我當然吾會啦

 -*友情篇`;
21-
講出5個好朋友既名 ? :: 1.PALIN 2.CARMAN 3.企鵝4.琦琦5.TIffany

22-
上面呢5個之中邊個最fd ? :: 全部1樣咁fd..
23-
邊個最串咀 ? :: TIffany掛
24-
邊個最乖 ? :: 企鵝
25-
問心果句 , 自己係咪好有義氣既人 ? :: 都ok啦=]

 

{ THE END }