暑假開始左幾日LU']
不過,,我一D都吾開心*]
唉']呢幾日都冇得打BLOG'-v-
因為,,,,都係吾好提啦']
睇番自己D留言*
先知自己俾人點左名'哈^^]
因為有好多人都有點我名';]
不過 呀BIE係第1個'<]
我就做下啦'=]
-
♥點我既人:牙BIE
♥寫出填寫日期:16/7
♥愛的食物:朱古力
♥愛的音樂:好聽的就得啦 ♥愛的店舖:吾知WO
♥愛的顏色:Purple
♥愛的國家:Paris ♥愛的工作:無
♥愛的休閒:同朋友傾計啦
♥愛的科目:無1樣係中意既
♥愛的甜食:都係朱古力or糖果
♥愛的個性:開朗掛
♥愛的口頭蟬:吾知有咩口頭蟬喎
♥愛的女人:好多
♥愛的男人:吾知呢
♥愛的節日:X'mas
♥愛的香水:無
♥愛的運動:打羽毛球掛
♥愛的定義:彼此相愛__出自真心
♥愛我的人:吾知喎,,應該冇掛
[1] 傳給 10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫
中獎名單:
01;Carman 02;Paulin
03;Sophia
04;琦琦
05;常同學(hayden)
06;娘子
07;姣傑 08;Benjamin
09;魚魚
10;春姐
你覺得1如何:超級好人呢
你覺得2如何:ok令女啦
你覺得3如何:ok令女啦
你覺得4如何:好好人呢
你覺得5如何:都好好人喔
你覺得6如何:當然係令女啦
你覺得7如何:姣同煩一名
你覺得8如何:佢成績好勁呢'
你覺得9如何:好好人呢[好開心同佢做朋友'^^]
你覺得10如何:ok令女啦同埋好人
|