今日上Va堂 又係畫關於畢卡索 畫自畫像
我同Pauline一組 叫佢俾我畫又吾肯wo''
佢畫到我超 樣衰-_________-
上EnG堂 派默書 64分'orz 實俾呀媽鬧死
小息 落左去買野食
之後 上Maths堂 冇人肯借計算機俾柒麟
佢問陳xx借 佢話冇帶 柒麟攞左我個部 話係陳xx既
我都冇話借俾佢 正無賴lor`
陳xx仲要教佢整壞 我部計算機''
整左 好似話部機會短幾年命架wo
唉'' 超驚......
佢扮哂野話 幫我整番好 點知仲要按多次tiM>>
好憎佢囉/ \ 我到依架仲未原諒佢架 Sorry都冇句 =]
次次都係玩我 我真係咁好玩????
上完I.H堂 仲要用佢隻腳踩係我張椅子個度
超嬲呀!!!!!!`
之後 都冇咩野=-=
上ScJ堂 有又得做實驗啦 不過又要對住Darkness4*
討厭'xDD
超想調位呀 同佢一起坐 揀直想死.....
放學 執locker 超多野+超重
之後落左去做功課''
同埋Pauline,Connie,企鵝>>
好開心!`^_____________^
冇啦*
我愛的是你嗎??? 可是我根本沒有勇氣跟你說[ 我愛你 !`]
|