♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 9
累積人氣: 3705
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


傀儡!` 分類: 未分類

好耐都冇打BloG lu  Sor.....

今日番到去''

見到Connie同Pauline冇做scJ作業

Connie叫我教佢  企鵝番左黎之後

`佢話 吾好教佢 等佢自己做wo....

之後  勁多人冇查到EnG''書

娘子 問我借黎  成大班人係咁係度[做]功課

上EnG堂 超多人冇做到EnG 書  Miss 楊又係度鬧=]

跟住  聽左首英文歌  幾好聽呀*

之後   個d堂都冇咩野啦

lunchtime個陣  又俾譚芷錡,Pauline, 姣傑

話我同姓黃個d野  好煩呀!! 'orz

講左話吾係lor 又吾信-_________-

Chin堂  入haLL  玩EnG GamEs

d遊戲都幾好玩<<

攞左好小分炸  不過都係算啦

譚芷錡超勁  玩急口令 佢用左7鈔炸

都吾知佢用咩構造架  樣樣都咁勁''

番到課室  Miss 張話休息一陣  又教書

教完  之後 仲有時間  俾我地自己做功課

放學lu  要睇清潔  柒麟又話要幫臭東手清潔

今日都吾係佢值日  叫佢俾番臭東做  佢又鬧我wo''

唉''  做人做到我咁  真慘T_T

補習時間又到啦  落地下''

補到5:30  又有Volleyball比賽

君慧 有份打 行社wiN左

見到君慧超開心wo.....

我地都好開心呀'xDD

咁又過左一日lu~*

 

如果你不愛我   永別是不用講出口的=]

 

 

 

 

 

 

 

 



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


傷心的一天'' 分類: 未分類

今日上Va堂  又係畫關於畢卡索  畫自畫像

我同Pauline一組  叫佢俾我畫又吾肯wo''

佢畫到我超    樣衰-_________-

上EnG堂  派默書  64分'orz  實俾呀媽鬧死

小息      落左去買野食

之後  上Maths堂  冇人肯借計算機俾柒麟

佢問陳xx借  佢話冇帶  柒麟攞左我個部  話係陳xx既

我都冇話借俾佢   正無賴lor`

陳xx仲要教佢整壞  我部計算機''

整左  好似話部機會短幾年命架wo

唉'' 超驚......

佢扮哂野話 幫我整番好  點知仲要按多次tiM>>

好憎佢囉/ \ 我到依架仲未原諒佢架  Sorry都冇句 =]

次次都係玩我  我真係咁好玩????

上完I.H堂  仲要用佢隻腳踩係我張椅子個度

超嬲呀!!!!!!`

之後  都冇咩野=-=

上ScJ堂  有又得做實驗啦  不過又要對住Darkness4*

討厭'xDD

超想調位呀  同佢一起坐  揀直想死.....

放學  執locker 超多野+超重

之後落左去做功課''

同埋Pauline,Connie,企鵝>>

好開心!`^_____________^

冇啦*

 

我愛的是你嗎??? 可是我根本沒有勇氣跟你說[ 我愛你 !`]

 

 

 

 



2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


又驚又喜''>> 分類: 未分類

番到去  諗住坐係泳華個位 

柒飛坐左  叫佢走又吾肯wo 我地係咁趕佢走

柒麟又係度嘈  我心諗:::又關佢事???

柒飛改完之後  終於走lu  即刻坐番低*

今日以為冇Morning Assembly''

點知係有架   有d失望-w-

之後就`上堂啦>>

悶...悶 =]

上德育堂  我攞左作文比賽既優異獎 

又驚又喜-___________-

佢又講 老師認為全班邊個令仔同埋令女....

居然冇Pauline  佢有d失落ar>>

不過  我竟然有份  o哂囉''

Gap堂  入haLL 聽性教育既講座

有d悶-口-''

聽到3點9.../ \

放學  拿拿臨去補習la=)

Pauline吾補呀.......唉-v-

食左d野  就走啦*

 

你永遠都不屬我......我只好在你身後等待''