今日要游水呀 爆無奈lor`
勁小時間 換杉* 拿拿臨換完之後
就行去泳池個度啦 泳華吾泳得''
之後都ok啊'orz 冇咩特別啦
番到班房 柒麟話d女仔勁似精子wor=]]
上EnG堂 要默書呀'' 冇咩溫過 死得'xD
得60分炸 合格 超驚呀媽鬧>>
Maths堂 講故仔 超gaG''
成堂就係咁過啦^_____________^
Lunchtime個陣 同Miss Cheng傾計 吾止我一個
Pauline, Connie, 企鵝同埋朱朱啦//
講左好多野 佢話我d成績差左好多ar 我都覺呀
黎緊個d TesT 我一定要努力呀!!!`
中文堂 睇片'' 勁眼訓........差d訓著
上Science堂 幾好玩 有得做實驗*
放學要 補習 補到5點30
走啦''''''''''''''''''
||`一星期 愛足你7日 ||
|