| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 11 日 星期二  |
| 幸運->BaD lUcK'' |
分類: 未分類 |
金日要PE考試ar....
不過好彩係籃球者''
一開始超驚wo~
最後都係合格既
我發覺我近來鍾意左上PE堂-v-
超好玩-w-
個d男仔有得打volleyball
5知點解我都想打tim
金日上miss o 堂
柒頭飛終於冇咁嘈la
我諗哩一次係一千0一次lor=]]
唉''
又到左上CL堂lu
對住個個啊sir
真係....5知點講
仲要quiz tim,
我個pie 做錯左]
一定好低分la,金次
第二次唉''
到左上[ 哂人時間堂}
佢金日講個d 男同女既咩la,
總之好嘔心
個d男仔係咁係度起哄 orz''
好辛苦!!!
金日哨牙打我ar
超痛/
5想同佢坐ar~
有冇人可以幫下我啊.........
................
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
| 又嬲又笑 orz'' |
分類: 未分類 |
金日番到去個陣時''
我見到paueline個副眼鏡/
即時o哂!!!
唔知係唔係睇唔慣呢????
金日超嬲ar!!~
luchtime個時無啦啦俾人爆左我支水,
個一刻我真係好想打佢...
sorry都冇句 orz
但係我唔可以打人架ma=]]
算啦*
金日就當我黑仔啦
仲有ar
常x又係度話我同黃xx
爆無奈lor~
佢有口話人,但係就冇口話自己
又唔講下佢同polly wo
另一樣野\
開心既,
上reading堂個時......
要做maths]]
我發覺andy真係好聰明-v-
佢竟然識個d超難既數-0-
即時o哂''
我叫andy教我->
跟住柒頭飛又來/
佢地兩個都教得好好ar
我終於明la
係呢度我真係好想同佢地講''ThX''
放學,
要去小提琴ar~
有d唔想去tim''
都係要去架la,
跟住paueline佢地係小食部度等我*
...........
今日係咁多la=]]
|
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
| 苦=]] |
分類: 未分類 |
金曰超慘wo..
勁多野做
好嬲ar/
又要做art
仲要做個個咩鬼music porject
唉''-v-
好煩=]]
我諗我已經討厭番學la~
點算ar....
有冇人可以教下我可以點做????
聽日就番學la
真想時間可以過得慢d ar
xD''
..............
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|