| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
| waKAKA'' |
分類: 未分類 |
金日上va堂個陣,
我同polly,andy,terry上左課室攞野....
我叫polly等埋andy,我走先
點知佢又唔等佢wo/
唉''咁好幾機會都哂左==''
超黑ar!!~
上音樂堂*
到我同polly報告,點知佢隻碟開唔到=]]
頂''
搞到俾miss ng 扣左兩分 orz'
raymond話polly唔識燒碟=[[
polly有小小嬲,
又上哂人時間堂啦.....
佢金堂教做愛個d野/
勁無奈!!!
D男仔係咁講埋d變態野]]
放學lu
係學校hei左一陣.....
落左去睇Terry打friendly
見到娘子傷左,
佢好似好痛ar`
好慘ar\\
我都好想睇埋先走->牙媽唔俾>>
睇到5:30就走La -v-
..............
金日係咁多啦!!!~
|
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| 倒霉的一日T^T |
分類: 未分類 |
我金日好5開心ar.....
頭個兩堂係maths
超悶->悶到嘔電==''
Luchtime個時,
我問過perfect可5可以調位,->佢話可以
但係跟住副校長來左
話5可以調位wo!!!!
第一次,我地冇理佢-v-
第二次,佢好惡咁駡我地/ \
我地先調番lor]]
唉''
同朋友一起食飯都唔得*
點知有人話左俾miss cheung知
`上上下eng堂個陣
miss cheung 好嬲咁駡我地/
佢叫有份調位個d人,放學找佢
佢個樣真係好惡ar
從未見過+
超驚-w-
之後我就冇心上堂la~
我望住個鐘....
真希望時間可以過得慢d^
﹏點知差唔多全班都係ar
放學之後,,,,,,
去找佢
見到佢笑笑口咁0
佢話估唔到咁多人*****
以為只得5-6人
佢話聽日先解決,同埋禮堂一事=]]
大鑊laaaaaaa
................
點算ar///
跟住係課室hei左一陣,
4大天王係度玩埋d無聊野->超低能,但一d都唔好笑
娘子佢地係度做壁報'''
冇啦''''''''' |
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
| 懷念以前既日子-v- |
分類: 未分類 |
金朝冇morning assembly->@@
有個個問答比賽/
禾地個班超快就答哂個d問題*
超勁 orz''
金日禾上堂個陣
禾係咁係度發白日夢=]]
根本冇聽書,
望住個天....
發覺個天真係好藍ar~
我好掛住e前既日子
有一句說話真係講得冇錯
[ 歲月不留人]''
或者哩d係天注定既=[[
禾好掛住以前個d朋友....
仲有小學老師wo
你地永遠都長存係禾既心中+
禾係永遠都5會忘記你地架 ****
禾會努力ga!!!!!!!
奸媽爹ar -v-
.........
金日係咁多la
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|