♥。°×我要忘記一切`﹏*++♥
* ×`期待有個美好的開始*°,,忘記過去的痛苦﹏◆
Shirley527
暱稱: Shirley!`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無話可說`=[[
珍惜一切;D`[
抱怨-]`/
錯不在我-[!?]-`
1日遊`=[
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1B論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 137
今日人氣: 2
累積人氣: 3707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


JoInT TeSt'' 分類: 未分類

金日番到去7點9個字,

早左''orz

諗住抖下啦.....

點知有morning assembly -w-

唉>>

之後就上堂啦,冇咩特別啵//

上上下project 堂,

d無聊人講左d無聊野=]]

後面個個真係8公,

亂咁講.....

我真係服左佢-v-

luchtime冇得走,

聽miss冼講廢話,

勁無奈''

中文要默書>>

錯左好多字,

之後就要joint test啦,

要考2科牙//

普通話ok啦,I.H就.....

都係吾好講啦-w-

放學係學校hei左一陣,

叫carman教我H.E d野.....

我終於識啦!=]

冇啦*

 

 

 

 

 

 

 



2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


番學Lu'' 分類: 未分類

終於都番學啦' xD

金日番到去見到牙東,

佢個副眼鏡超令(講反話),

跟住,金日落雨....{冇得上P.E堂}

啊sir帶左我地去禮堂,

以為去DaNcE>>

好彩吾係,

點知學太極,

勁無奈lOr-v-

隻腳係咁係度震.....

超累''

上I.H堂,

要qUiZ啵,冇溫過,

點知吾合格=]]

差一分炸-w-

EnG''堂,

落去mISs O個度,

都係dIsScUsIoN,,

悶...悶

MaTh堂,

佢講d數,完全吾明,

發夢//

CL,冇野發生....

上[哂人時間]堂,

講青春期d野,

D人又係度起哄,

放學,

係翁祐hEi左一陣,

食野+做功課>>

聽日I.H join test 同普通話 test......

+OiL啦`



2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


仲有'1 '日就番學La'' 分類: 未分類

距離番學既日子仲有' 1 '日,

好期待牙~

今日做MuSiC 個個pRoJeCT.....

勁多野要FinD,

做到依家都未做完,

本身想去玩個個aRT活動{係新都會個度},

有野做,吾去得>>

睇左新一集獎門人....

笑死''

金日係咁多啦\/

 

希望番學既日子會開心d啦=]]