ღღღSteLLaღღღ
Stella725
暱稱: 幸運是你還是我
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
羊年進步
自制""香芋椰汁西米露...
Merry Christmas
蕃茄飯
我的下廚
文章分類
全部 (675)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 675
留言總數: 187
今日人氣: 0
累積人氣: 33376
2014 年 10 月 12 日  星期日   晴天


我的下廚 分類: 未分類

8號的晚餐:

我們這一家@簡簡單單又一餐

魚香茄子+豉椒排骨+雞脾菇炒翠玉瓜

 

琴晚的自製飯後甜品@"椰皇燉蛋白"

第一次試整,蒸出黎滑滑的,下次再要加多少少蛋白!

今次都已經好滿意的了~!

P.S: 一向都覺得椰子殼好難開,上網睇下有無簡單又快捷既方法可以試下

搵到了,就試下吧!真的很有用喔~第二個比第一個開得更快!

發表時間:2014-10-12 03:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2014 年 9 月 26 日  星期五   晴天


懷舊食物@自製紅豆砵仔糕 分類: 未分類

懷舊食物@自製紅豆砵仔糕

第一次整賣相麻麻,今次大成功了~!

食譜都係網上面搵的

材料: 粘米粉150g 糯米粉20g 木薯粉15g 澄麵15g 紅豆(適量) 片糖80g 水500g

做法:

1. 將紅豆煮淋備用

2. 水500g煮溶後放涼備用

3. 所有粉類放在同一碗中,慢慢倒入片糖水,拌勻成粉漿,加一滴生油

4. 將容器掃少許生油,放入蒸爐上,蒸五分鐘

5. 紅豆先放入碗內,之後再倒粉漿至九成滿

6. 蒸25-30分鐘就完成了

 

P.S: 想知道砵仔糕熟透未,可以用牙簽或筷子插入糕既中間,如果無黏住牙簽或筷子就熟透了

發表時間:2014-09-26 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2014 年 9 月 22 日  星期一   晴天


我的下廚 分類: 未分類

是咁的......媽咪腰骨痛,琴晚唔煮飯

臨時臨急打開個雪櫃睇下有咩材料可以煮啦

就來個簡單下廚的蒸.蒸.炒~!

成為了一家四口的晚餐

發表時間:2014-09-22 02:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]