| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2014 年 10 月 12 日 星期日  |
| 我的下廚 | 分類: 未分類 | 8號的晚餐:
我們這一家@簡簡單單又一餐
魚香茄子+豉椒排骨+雞脾菇炒翠玉瓜

琴晚的自製飯後甜品@"椰皇燉蛋白"
第一次試整,蒸出黎滑滑的,下次再要加多少少蛋白!
今次都已經好滿意的了~!
P.S: 一向都覺得椰子殼好難開,上網睇下有無簡單又快捷既方法可以試下
搵到了,就試下吧!真的很有用喔~第二個比第一個開得更快!

| | 發表時間:2014-10-12 03:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2014 年 9 月 26 日 星期五  |
| 懷舊食物@自製紅豆砵仔糕 | 分類: 未分類 | 懷舊食物@自製紅豆砵仔糕
第一次整賣相麻麻,今次大成功了~!
食譜都係網上面搵的
材料: 粘米粉150g 糯米粉20g 木薯粉15g 澄麵15g 紅豆(適量) 片糖80g 水500g
做法:
1. 將紅豆煮淋備用
2. 水500g煮溶後放涼備用
3. 所有粉類放在同一碗中,慢慢倒入片糖水,拌勻成粉漿,加一滴生油
4. 將容器掃少許生油,放入蒸爐上,蒸五分鐘
5. 紅豆先放入碗內,之後再倒粉漿至九成滿
6. 蒸25-30分鐘就完成了
P.S: 想知道砵仔糕熟透未,可以用牙簽或筷子插入糕既中間,如果無黏住牙簽或筷子就熟透了

| | 發表時間:2014-09-26 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2014 年 9 月 22 日 星期一  |
| 我的下廚 | 分類: 未分類 | 是咁的......媽咪腰骨痛,琴晚唔煮飯
臨時臨急打開個雪櫃睇下有咩材料可以煮啦
就來個簡單下廚的蒸.蒸.炒~!
成為了一家四口的晚餐

| | 發表時間:2014-09-22 02:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 225 | »
|