今日上圖書堂,,,
本來我好乖咁做緊功課!!!
之後想去洗手間,,,
我叫豬豬陪,,,
牙SiR比我去既,,,
THEN我出到一半,,,
佢無LALA出黎吹雞,,,
佢話叫我刪門喎!!
我咪入去刪囉~~
之後佢同我講,,,
"你唔洗去LA!!"
之後我GO BACK TO MY SIT!!
佢問我"係唔係聽唔到野??"
我吹佢"係咁點牙???"
THEN我冇再串佢,,,
BUT佢係到話我痴線!!
我好嬲,,,我鬧佢,,,冇用粗口!!!
之後佢話我"XX!!"
我聽到之後咪用粗口鬧9佢囉!!
放學果時,,,
FUCK,,,佢報串,,,
條仆街同校長講喎!!!
仲要講D唔講D,,,
正PK,,,
正係講我串佢,,,
又唔講佢話我D咩!!!
搞到我比人鬧吹個幾鐘,,,
喊吹之個幾鐘!!!
正一死PK!!!
P.S:死仆街吳老師,,,你做狗都不如牙!!!
|