唉,,, 我同豬豬真係同病相憐!!! 因為佢LOVE一個男仔,,, BUT個男仔只LOVE佢GF!!! 我都LOVE一個男仔,,, BUT佢只LOVE一個人!!! 慘慘慘慘慘~!! 好慘牙我地2個-!|-◆+".!!
唉,,, 我同豬豬真係同病相憐!!! 因為佢LOVE一個男仔,,, BUT個男仔只LOVE佢GF!!! 我都LOVE一個男仔,,, BUT佢只LOVE一個人!!! 慘慘慘慘慘~!!
好慘牙我地2個-!|-◆+".!!