咁我地學校有一個,,, 4年級生勁靚仔,,, 勁多人LOVE佢,,, 我地班都有3個以上,,, 超靚仔,,, 雖然佢係4年級,,, 不過佢95年嫁!!! 佢同我同一個補習班GE,,, 所以我日日都見到佢,,, 識左佢咁耐,,, 又成日見到佢,,, 覺得佢有D似我好鐘意GE吳尊,,, 真嫁!!! 好想比佢寫記念冊,,, BUT又驚佢唔寫oR寫得衰!! 唔打LA,,,我訓教LA!!!掰掰!!