我一諗到就黎畢業GE時侯,,, 眼淚係我不知不覺中掉下,,, 因為要跟最好GE朋友分開!!! 5年級果陣,,, 我地只係相處左10個幾月,,, 6年級,,, 我地暫時相處左9個幾月,,, 係呢大約1年半,,, 我地由同學成為朋友,,, 相處日子愈黎愈耐,,, 又由朋友變為好好好朋友!!! 長江都唔及我地GE友情深!!!
但係,,, 係畢左業之後,,, 我地可能唔係成日見到,,, 可能只係會係街頭撞到,,, 又可能友情會疏離… 呢D野,,,都係我最唔想發生GE!!!
好想畢業果日唔會黎,,, 但我知道,,, 呢樣野係唔會發生GE… 咁就願我地D友誼會永固!!!
願全世界GE人同D朋友...友誼永固!!!