今日出左公園玩,,, 比人"聊"我隻秋,,, 之後佢以為佢惡曬,,, THEN我打佢,,, 哇!!佢一手扯爛左我個FD送比我果件JACKET,,, 佢仲要走佬,,, FUCK,,, 我除左件JACKET,,, 同佢秋,,, 佢淆底,,, 之後管理員出左黎,,, 問咩事,,, 頂,,,佢走埋佬!!! 頌明苑B座,,, 哈,,,好近,,,睇下佢幾時出黎先!!! 我唔信佢唔會出!!! P.S:SOR MY FD,,,我比人整爛左你送比我果件JACKET!!SOR"!